ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه گزارش تدوین "منشور حقوق و مسئولیت‌های دانشجویی" ارائه شد

گزارش تدوین "منشور حقوق و مسئولیت‌های دانشجویی" ارائه شد

جلسه کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.




به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه که به ادامه ارائه گزارش روند تدوین "منشور حقوق و مسئولیت‌های دانشجویی" اختصاص داشت، بخش‌های مربوط به "حقوق اقتصادی و مالی دانشجویان" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، ضمن اعلام مطالعه تطبیقی با روند جاری در سایر کشورها مواردی مانند اعطای تخفیف برای استفاده دانشجویان از محصولات فرهنگی و تسهیل ازدواج دانشجویی مورد اشاره قرار گرفته است.

پس از ارائه این گزارش، اعضا به بیان نظرات خود پرداختند که اهم آن به شرح ذیل است:

اعطای هدفمند تسهیلات به دانشجویان، جهت‌گیری کمک برای استفاده از محصولات فرهنگی به سمت استفاده از کالای فرهنگی فاخر، هدفگیری اعطای تسهیلات برای تسریع در ازدواج دانشجویان، توجه به آمایش تعداد دانشجویان در اعطای تسهیلات، رفع تعارض از قوانین اجرایی کشور در این مسیر، در نظر گرفتن برخی از امتیازات قانونی برای قشرهای خاص مانند معلولان، مدنظر قرار دادن رتبه علمی دانشجو در استفاده وی از تسهیلات دانشجویی، لزوم تأثیر اسناد بالادستی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در این تسهیلات، توجه به قواعد کلی حقوق در موضوع حقوق دانشجویی و جهت‌گیری همه برنامه‌ریزی‌های برای تسریع و تسهیل تبدیل دانشجو به یک عنصر مفید علمی و اجتماعی در جامعه.

آمار بازدید: 205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image