ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار منشور حقوق دانشجویان به سال تحصیلی آینده می‌رسد

منشور حقوق دانشجویان به سال تحصیلی آینده می‌رسد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با اشاره به تدوین منشور حقوق دانشجویان گفت: کارهای مطالعاتی این منشور در حال انجام است و امیدواریم برای ابتدای سال تحصیلی آینده آماده اجرا شود.


دکتر سیدضیاء هاشمی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین گفت: با توجه به آنکه در آستانه عید نوروز قرار داریم برنامه‌های مختلفی برای دانشجویان ایرانی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند تدارک دیده‌ شده و تاکیدی بسیاری نیز بر برقراری روابط بیشتر با دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج داریم .

وی ادامه داد: برای دانشجویان خارجی که در ایران تحصیل می‌کنند برنامه‌ها و پیشنهاداتی ارائه شده و دانشگاه تهران در این زمینه برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است. وزارت علوم نیز تاکید بر این دارد تا این برنامه‌ها الگویی شود تا تا شاهد برگزاری این چنین برنامه هایی در دانشگاه های دیگر کشورنیز باشیم.

هاشمی درباره نصب دستورالعمل‌های پوشش در برخی دانشگاه‌ها گفت: آنچه مورد نظر وزارت علوم است اجرای قانون است و دانشگاهیان نباید یک قدم جلوتر یا یک قدم عقب تر از قانون حرکت کنند. دانشگاهیان می‌توانند پیشنهادات خود را ارائه کنند تا بررسی‌ها و مطالعات لازم انجام شود و اگر به دستور العمل جدیدی رسیدیم ابلاغ می‌کنیم.

آمار بازدید: 207 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image