ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه غضنفرآبادی: هیاتی برای بررسی کرسنت و بورسیه‌ها تشکیل شود

غضنفرآبادی: هیاتی برای بررسی کرسنت و بورسیه‌ها تشکیل شود

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس پیشنهاد کرد که رئیس مجلس هیاتی را برای رسیدگی به دو موضوع کرسنت و بورسیه‌ها تعیین کند تا هر چه سریعتر به این موضوعات رسیدگی شود.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان این که دو موضوع کرسنت و بورسیه‌ها باید هر چه سریعتر ابعاد آن مشخص و اطلاع رسانی شود گفت: این دو موضوع متاسفانه مورد سوء استفاده برخی از افراد و برخی از رسانه‌ها قرار گرفته است؛ لذا از رئیس مجلس درخواست می‌کنم هیاتی تعیین شود تا به سرعت به این دو موضوع رسیدگی کرده و اطلاعات صحیح حداقل در اختیار نمایندگان قرار داده شود.

وی با اشاره به منهدم کردن پهپاد فوق پیشرفته رادار گریز توسط سپاه گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. بعد از آن که فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران دو فروند پهپاد جاسوسی پیشرفته صهیونیست‌های غاصب را با دانش و اطلاعات سالم در اختیار گرفتند این بار یک پهپاد فوق پیشرفته رادار گریز را منهدم کردند که باعث غرور ملی شد و لازم می‌دانم از این اقدام هوشمندانه تشکر نمایم.

نماینده‌ی مردم بم در مجلس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به مسائل حوزه‌ی انتخابیه‌اش اظهار کرد: هر چند خوشبختانه فعلا تصمیمی بر تقسیم استان کرمان نیست و ما هم به شدت با این مساله مخالف هستیم اما همانگونه که قبلا به رئیس جمهور و معاون اول وی هم اعلام کردیم چنانچه قصد و نیتی بر تقسیم کرمان باشد شهرستانهای شرق استان کرمان از جمله بم، ریگان و .... با توجه به جمعیت، وسعت و زیرساختها به عنوان استانی مستقل لحاظ و منظور شود.

غضنفرآبادی همچنین در انتقادی به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی گفت: آقای وزیر جهاد کشاورزی آیا از بیچارگی و بدبختی کشاورزان شهرستانهای شرق استان کرمان خبر دارید؟ آیا خبر دارید که محصول خرمای کشاورزان بین 30 تا 90 درصد خشک شده است؟ چه کسی باید به داد مردم برسد؟

وی تصریح کرد: با توجه به تذکرات و نطق‌هایی که داشتم اما تا به امروز هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است. لذا استدعا دارم که با فوریت هیاتی برای برآورد خسارت وارده به این شهرستان‌ها اعزام شود. اگر غفلت و کوتاهی صورت گیرد این کشاورزان برای همیشه نابود خواهد شد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این که وزرای راه و شهرسازی و نفت از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند اظهار کرد: سالهاست جاده‌ی محمد آباد – ریگان – جاسک به تصویب رسیده است اما به جهت شانه از زیر بار مسئولیت خالی کردن این مسئولان راه همچنان بلاتکلیف مانده است و هر کدام می‌گویند باید ابتدا دیگری اعتبار لازم را اختصاص دهد تا کار انجام شود.

غضنفرآبادی همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: وام‌های قبل از زلزله بم به یک بحران تبدیل شده است. کار و اشتغال به جهت بدهی مردم و ناتوانی در پرداخت و عدم تسهیلات توسط بانکها نقل شده است و علی رغم پیگیری استاندار قبلی و فعلی و اینجانب هنوز به نتیجه‌ی موثری نرسیده است. از رییس جمهور انتظار می‌رود که خود وارد عمل شده و انتظارات مردم را برآورده کند.

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image