ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور بهترین روش برای ورود به دانشگاهها چیست؟ (13 آبان 91)

بهترین روش برای ورود به دانشگاهها چیست؟ (13 آبان 91)

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح حذف کنکور عنوان کرد: تاکنون روشی عادلانه‌تر و بهتر از کنکور برای ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های خاص دارای رقابت بالا معرفی نشده است.


قاسم جعفری با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها همچنین اظهار کرد: در حال حاضر مکانیزمی بهتر و عادلانه‌تر از کنکور معرفی نشده است، اگر موضوع ورود به دانشگاه‌ها مطرح باشد در حال حاضر 15 هزار صندلی خالی در دانشگاه‌ها وجود دارد اما اگر موضوع،‌ رشته‌ها و دانشگاه‌های خاصی است که در آن رقابت تنگاتنگی وجود دارد در این زمینه هیچ روشی بهتر و عادلانه‌تر از نظام سنجش کشور و کنکور برای آن معرفی نشده است.



وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات گفت:‌ اگر همان بصیرت و هوشیاری که از جامعه اسلامی انتظار رفته و در طی این سال‌ها نیز به اثبات رسانده‌اند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده‌اند حرکت کنیم مسیر پیش‌رو به نفع نظام اسلامی خواهد بود؛ تجربه خوب مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس که فرمودند انتخابات در نظام اسلامی یک فرصت است را باید همواره مدنظر قرار دهیم.



وی افزود: در حال حاضر نیز هشدارهایی که ایشان می‌دهند را باید جدی گرفته تا در نهایت هر اتفاقی که می‌افتد به نفع قاطبه ملت و نظام اسلامی و در مسیر آرمان‌های انقلاب باشد.


این عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد: ملت هوشیار ایران با وجود جنگ‌های ظالمانه اقتصادی دشمن با تجربه فراوان خود ثابت کرده است که همواره در مسیر انقلاب هستند و بهترین شاهد این مدعا نیز حضور رهبر معظم انقلاب در جمع باشکوه مردم خراسان شمالی است که مردم این استان ثابت کردند که به وجود همه مشکلات پیوندشان با امام امت، شهیدان انقلاب و مقام معظم رهبری ناگسستنی است.

کلمات کلیدی: ورود به دانشگاهها، چگونگی ورود به دانشگاهها، طرح حذف کنکور، حذف کنکور، بهترین روش ورود به دانشگاهها

آمار بازدید: 501 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image