ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه چهل و ششمین نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور برگزار می‌شود

چهل و ششمین نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور برگزار می‌شود

مدیر حمایت و پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از برگزاری چهل و ششمین نشست مدیران فرهنگی واجتماعی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور به میزبانی دانشگاه مازندران خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا- منطقه مازندران، جعفر رضازاده دراین باره گفت: نشست مدیران فرهنگی واجتماعی دانشگاههای منطقه 3 کشور طی روزهای 4 تا 7 شهریورماه به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی 20 دانشگاه و مرکز آموزش عالی دولتی منطقه 3 کشور در این گردهمایی، به ارایه موضوعات تخصصی در این نشست پرداخت و گفت: بحث و تبادل نظر و انتقال تجارب فرهنگی درخصوص توصیف و اولویت بندی برنامه های ویژه آغاز سال تحصیلی و دانشجویان جدیدالورد در دو حوزه قابل تفکیک فرهنگی و اجتماعی و همچنین فرآیند شکل گیری فعالیت های اجتماعی و آسیب های آن در مقیاس خرد «دانشجویی، کارکنان ، اساتید)، از جمله مباحث دستور کار این نشست است.

رضازاده همچنین به کارگاه آموزشی با موضوع «بازشناسی جریان های تکفیری، علل ظهورآن در منطقه » اشاره کرد و افزود: به همین منظور از دکترعلیزاده موسوی محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه دعوت کردیم تا خطرات و آسیب های این جریان را برای مدیران دانشگاه های منطقه 3 کشور تبیین کند.

آمار بازدید: 186 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image