ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فشردگی ترم دوم تحصیلی سال گذشته دلیل عدم ارائه ترم تابستانی دانشگاه خوارزمی (11 شهریور 92)

فشردگی ترم دوم تحصیلی سال گذشته دلیل عدم ارائه ترم تابستانی دانشگاه خوارزمی (11 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: فشردگی ترم دوم تحصیلی امسال باعث شد تا اساتید دانشگاه خوارزمی تمایلی به برگزاری ترم تابستانی نداشته باشند.


حکیمه دبیران معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره علت عدم ارئه ترم تابستانی از سوی این دانشگاه گفت: امسال ترم دوم را فشرده برگزار کردیم که در این فشردگی اساتید همکاری زیادی داشتند و اغلب از زمان دو ساعته کلاس درس استفاده‌ای با کیفیت سه ساعت زمانی را انجام دادند. ناگفته نماند که دانشجویان نیز در این زمینه تلاش مضاعفی داشتند.

وی افزود: همین موضوع باعث شد تا اساتید تمایل چندانی به برگزاری ترم تابستانی در حالت فشرده نداشته باشند.

دبیران در ادامه تاکید کرد: ما برای اینکه در آخر سال از نظر زمانی با مشکلی مواجه نشویم با مشورت وزارتخانه ترم جدید را از مهرماه کمی به عقب کشیدیم و در شهریورماه ترم جدید را برگزار می‌کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با اشاره به برگزاری همایش ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه، اذعان داشت: همچنین برگزاری دوره ضیافت اندیشه و معرفت افزایی اساتید در تابستان نیز باعث شد تا جا و زمان ما گرفته شود.

وی در پایان تاکید کرد: با همه این‌ها ممکن است از حالا برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری ترم تابستانی در سال آینده انجام شود.

کلمات کلیدی: فشردگی ترم دوم، ترم دوم تحصیلی، عدم ارائه ترم تابستانی دانشگاه خوارزمی، ترم تابستانی، دانشگاه خوارزمی، اخبار جدید دانشگاه خوارزمی

آمار بازدید: 592 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image