ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی راه‌اندازی 29 مرکز آموزش مجازی در قاره آفریقا

راه‌اندازی 29 مرکز آموزش مجازی در قاره آفریقا

دانشگاه مجازی آفریقا با همکاری بانک توسعه آفریقا 29 مرکز آزاد آموزش‌ مجازی در 21 کشور آفریقایی تاسیس می‌کند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این اقدام با هدف افزایش دسترسی دانشجویان به آموزش عالی صورت می‌گیرد. دانشگاه مجازی آفریقا یک نهاد بین‌دولتی سراسری در قاره آفریقا، متشکل از 19 کشور عضو و هدف از فعالیت آن، افزایش دسترسی به آموزش عالی باکیفیت از راه استفاده خلاقانه از فن‌آوری ارتباطات است.

«ماتیاس گلدشتین»، مدیر توسعه تجاری دانشگاه مجازی آفریقا هزینه راه‌اندازی هر یک از این مراکز آموزش مجازی را 200 هزار دلار برآورد کرده و گفت: این 29 مرکز باید ظرف مدت شش تا هشت ماه آینده راه‌اندازی شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، این مراکز آموزش جدید در 27 موسسه متحد با دانشگاه مجازی آفریقا و به صورت فرامرزی و فرازبانی فعالیت می‌کنند. نخستین مرکز جدید آموزش مجازی در دانشگاه آزاد سودان و از تاریخ 11 اوت فعالیت خود را آغاز کرد.

آمارها نشان می‌دهد به رغم افزایش ثبت‌نام‌ها در بخش آموزش عالی کشورهای صحرای آفریقا در حال حاضر تنها حدود 6 درصد از جمعیت 25 تا 34 سال به تحصیل در مقطع آموزش عالی مشغول هستند در حالی که این رقم در انگلیس و آمریکا به ترتیب 60 و 70 درصد است.

احداث این 29 مرکز جدید بخشی از فاز دوم برنامه دانشگاه مجازی آفریقاست که با بودجه 15 میلیون دلاری از سوی بانک توسعه آفریقا اجرا می‌شود.

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image