ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی راه‌اندازي 36 رشته گرايش تحصيلات تكميلي در پرديس بين‌الملل دانشگاه گيلان (14 مهر 91)

راه‌اندازي 36 رشته گرايش تحصيلات تكميلي در پرديس بين‌الملل دانشگاه گيلان (14 مهر 91)

رئیس پردیس بین الملل دانشگاه گیلان گفت: این دانشکده در حال حاضر در 30 رشته تحصیلی گرایش کارشناسی ارشد و 6 رشته گرایش دکتری پذیرش دانشجو دارد.



دکتر ارسلان دمیرچی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، با اشاره به تاسیس پردیس بین‌الملل دانشگاه گیلان، اظهار کرد: پردیس بین‌الملل دانشگاه گیلان از سال 1387 فعالیت علمی خود را در مقطع کارشناسی ارشد و با هدف فراهم کردن شرایطی برای تحصیل علاقمندان داخل و خارج از کشور آغاز کرده است.


وی تصریح کرد: این دانشکده در حال حاضر در 30 رشته تحصیلی گرایش کارشناسی ارشد و 6 رشته گرایش دکتری پذیرش دانشجو دارد.


رئیس دانشکده پردیس بین الملل دانشگاه گیلان نحوه پذیرش در این دانشکده را از دو طریق بیان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق کنکور سراسری سازمان سنجش و یا از طریق آزمون داخلی دانشگاه گیلان در این دانشکده پذیرش شوند.


دکتر دمیرچی افزود: کسانی که در آزمون سراسری سازمان سنجش شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شوند می‌توانند رشته موردنظر خود را در پردیس بین‌الملل دانشگاه گیلان انتخاب و در صورت قبولی، پذیرفته شده نهایی محسوب شده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


وی گروه معماری، مهندسی عمران (گرایش سازه و خاک و پی)، مدیریت MBA گرایش های مالی و بازاریابی، حقوق (گرایش‌های حقوق خصوصی و بین الملل)، مهندسی فناوری اطلاعات (گرایش‌ شبکه‌های کامپیوتری و تجارت الکترونیک)، علوم سیاسی(گرایش‌های علوم سیاسی و روابط بین الملل)، زبان انگلیسی (گرایش آموزش زبان انگلیسی) را از جمله رشته‌های این دانشکده عنوان کرد.


رئیس دانشکده پردیس بین الملل دانشگاه گیلان زبان انگلیسی (گرایش زبان انگلیسی)، باغبانی و فضای سبز (گرایش های سبزی کاری، گیاهان زینتی، گیاهان دارویی و فضای سبز)، زیست شناسی (گرایش های ژنتیک و سلول مولکولی)، مهندسی مکانیک(گرایش تبدیل انرژی و طراحی کاربردی)، حسابداری، شیمی(گرایش های تجزیه، آلی، معدنی، شیمی فیزیک، کاتالیزور)، طراحی شهری، بیوتکنولوژی کشاورزی و ریاضی (گرایش محض و کاربردی) را از دیگر رشته های تحصیلي در این دانشکده برشمرد.


دکتر دمیرچی در پایان خاطرنشان کرد: برای تکمیل بخشی از ظرفیت پردیس بین‌الملل، دانشگاه گیلان طی یک فراخوان عمومی اقدام به ثبت‌نام کرده و داوطلبان پس از ثبت نام و براساس سوابق علمی و آزمون داخلی در صورت قبولی می‌توانند نسبت به ادامه تحصیل اقدام کنند.

کلمات کلیدی: پرديس بين‌الملل دانشگاه گيلان، دانشگاه گيلان، رشته های تحصیلی پرديس بين‌الملل دانشگاه گيلان، رشته های ارشد پرديس بين‌الملل دانشگاه گيلان

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image