ارتباط مستقیم با 30608 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه لزوم ایجاد تشکل‌های فرهنگی دانشجو معلمان

لزوم ایجاد تشکل‌های فرهنگی دانشجو معلمان

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشجو معلمان باید با ایجاد تشکل های فرهنگی، استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان شرقی، محمود میرمحمدی در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره دانشجو معلمان اظهار کرد: جنس فردی که دانشجو معلم است، با یک دانشجو متفاوت است و دانشجو معلم نسبت به دانشجو وظیفه ای مضاعف دارد و پسوند معلمی در کنار دانشجویی، انتظارات ویژه ایی را در ذهن ها ایجاد می کند.

وی افزود: دانشجو معلمان باید از لحظه به لحظه دوران تحصیل خود بهره بگیرند و باید در هر لجظه، بر وسعت شایستگی های خود بیفزایند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: دانشجو معلمان باید علاوه بر استفاده از فرصت ها و بسترهای تدارک دیده شده توسط دانشگاه، خودشان نیز برای خلق فرصت برای رشد و تعالی کشور قدم بردارند.

میرمحمدی گفت: در مسائل پژوهشی و علمی دروس تخصصی دانشجویان، مطالب بسیار مفیدی گنجانده شده است و دانشجو معلمان، باید با ایجاد تشکل های فرهنگی، استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ و تمدن ایرانیان، سرآمد فرهنگ های غرب و شرق جهان است و باید نسل جدید را با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی آشنا کرد.

گفتنی است بیست و چهارمین دوره جشنواره ی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور، روزهای 28 و 29 مرداد ماه به میزبانی پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز برگزار شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image