ارتباط مستقیم با 30679 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه امضا تفاهم نامه همکاری توسط دانشگاه‌های ایران و پاکستان (29 آبان 91)

امضا تفاهم نامه همکاری توسط دانشگاه‌های ایران و پاکستان (29 آبان 91)

دانشگاه‌های شیراز و پیشاور پاکستان تفاهم‌نامه‌ همکاری در ابعاد علمی، آموزشی و تحقیقاتی را امضا کردند.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، بر اساس این تفاهم، دانشگاه‌های استان فارس و ایالت خیبرپختونخوا در زمینه‌های علمی و آموزشی، تبادل استاد و دانشجو و تحقیقات و پژوهش‌های مشترک همکاری خواهند کرد.


این حرکت علمی در محل دانشگاه پیشاور و با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسئولان استانی و وزیر اطلاع‌رسانی ایالت خیبر، سرکنسول ایران در پیشاور و جمعی از مقامات ارشد دانشگاهی و محلی پاکستان برگزار شد.


قبله ایاز نایب رییس دانشگاه پیشاور در این مراسم اعلام کرد: به افتخار سفر استاندار فارس و هیات همراه به پیشاور، یکی از خیابان‌های داخلی محوطه دانشگاه به نام شاعر نام آور ایران یعنی حافظ شیرازی و بخش شرق شناسی به نام سعدی شیرازی نامگذاری شد.


صادق عابدین استاندار فارس در حاشیه این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران در زمینه‌های مختلف و آمادگی ارائه تجربیات ارزشمند به پاکستان، گفت: از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای گسترش روابط دوجانبه استان فارس و ایالت خیبرپختونخوای پاکستان در بخش‌های مختلف استفاده خواهد شد.


وی درباره برگزاری نشست‌های دوجانبه با مقامات سیاسی، اقتصادی و آموزشی ایالت خیبر پاکستان گفت: پیش از این دو هیات بزرگ اقتصادی و دانشگاهی از ایالت پنجاب و خیبرپختونخوای پاکستان به استان فارس سفر کرده بودند، هیاتی از استان فارس نیز بازدید متقابل از ایالت پنجاب داشت و توافق‌های خوبی در این سفر از جمله صادرات محصولات کشاورزی بویژه خرما به ایالت پنجاب انجام گرفت.


کلمات کلیدی: تفاهم نامه همکاری، دانشگاه‌های ایران، دانشگاههای پاکستان، همکاری با دانشگاههای پاکستان

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image