ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور مردم از دانشگاه پیام نور راضی‌تر شده‌اند/ سرکشی هر 2 ماه یک بار به واحدهای استانی

مردم از دانشگاه پیام نور راضی‌تر شده‌اند/ سرکشی هر 2 ماه یک بار به واحدهای استانی

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه مردم از واحدهای این دانشگاه راضی تر شده اند از سفرهای استانی به واحدهای این دانشگاه خبر داد.

ابوالفضل فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: دانشگاه پیام نور برای رسیدگی به درخواستهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برنامه زمان بندی را مشخص کرده و اصل تعامل با نمایندگان را ضروری می دانیم.

وی با بیان اینکه شنیدن نظرات مردم و دریافت بازخورد از فعالیتهای واحدهای پیام نور در اولویت این دانشگاه است، افزود: دانشگاه پیام نور به طور جد قصد ارتقاء کیفیت را دارد، بر این اساس روزهای دوشنبه با نمایندگان مجلس دیدار دارم و ماهانه نیز در دفتر دولت در مجلس شورای اسلامی پاسخگوی نمایندگان و رسیدگی به امور مردم هستیم.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور، دانشگاه خود را مکلف به پاسخگویی در مقابل مردم می داند و مردم از عملکرد پیام نور راضی تر هستند.

فراهانی درباره سفرهای استانی خود به واحدهای پیام نور، خاطرنشان کرد: هر دو ماه یک بار، سفرهای استانی انجام می شود و سه معاون دانشگاه در این سفرها حضور دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور از برگزاری جلساتش با دانشجویان و منتخبانشان در واحدهای استانی و از تشکیل کمیسیون پیگیری مصوبات استانی خبر داد.

آمار بازدید: 216 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image