ارتباط مستقیم با 30679 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش فراخوان مخترعان برای ارسال مقاله به ژورنال جهانی اختراعات در سال 2014 اعلام شد (3 مهر 92)

فراخوان مخترعان برای ارسال مقاله به ژورنال جهانی اختراعات در سال 2014 اعلام شد (3 مهر 92)

رئیس هیئت داوران ژورنال جهانی اختراعات و ایده‌های نو از فراخوان مقالات با کیفیت علمی بالا برای چاپ در ژورنال جهانی اختراعات برای سال 2014 خبر داد.


شاهین گوانجی رئیس هیئت داوران ژورنال جهانی اختراعات و ایده‌های نو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، از فراخوان مقالات با کیفیت علمی بالا برای چاپ در ژورنال جهانی اختراعات برای سال 2014 خبر داد و گفت: ژورنال جهانی اختراعات یکی از معتبرترین ژورنال‌ها در زمینه اختراعات جهانی است که در سال 2 بار به چاپ می‌رسد و زیر نظر انتشارات بین المللی IJSRPUB فعالیت می‌کند و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز نمایه می‌شود.

وی اظهار داشت: داوری مقالات در سال 2013 به اتمام رسیده است و مقالات در شماره دوم تا چند روز آینده در پایگاه این ژورنال نمایه می‌شوند، در این راستا با اعلام آمادگی برای پذیرش مقالات مخترعان، اساتید، دانشجویان و محققان از تمام علاقه مندان دعوت می‌کنیم مقالات خود در چارچوب این ژورنال را ارسال کنند.

گوانجی افزود: مقالات ارسالی برای این ژورنال حتما باید دارای شماره ثبت اختراع ملی یا بین المللی باشند.

شایان ذکر است، ژورنال جهانی اختراعات با نشانی اینترنتی http://ijsrpub.com/ijsrin در دسترس علاقمندان است.

کلمات کلیدی: ژورنال جهانی اختراعات در سال 2014، فراخوان مخترعان، ارسال مقاله، ژورنال جهانی اختراعات، مقالات با کیفیت علمی بالا

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image