ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه معاون دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد: افتتاح مدرسه پاييزي گردشگري در 5 استان (8 مهر 91)

معاون دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد: افتتاح مدرسه پاييزي گردشگري در 5 استان (8 مهر 91)

معاون آموزشي دانشگاه علم و فرهنگ از افتتاح دومين مدرسه پاييزي گردشگري ويژه مخاطبان دانشجو، دانش آموختگان و اساتيد حوزه گردشگري و ساير علاقمندان در استان‌هاي تهران،‌ البرز، فارس و خراسان رضوي خبر داد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر هاشمي امروز در مراسم افتتاح دومين مدرسه پاييزي گردشگري و اولين دانشكده علوم گردشگري ايران كه در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، با بيان اينكه دومين مدرسه پاييزي گردشگري با شعار «علم، آموزش و بازار گردشگري» به مناسبت هفته گردشگري از امروز تا 12 مهرماه به مدت 5 روز در سطوح عمومي، كاربردي و تخصصي برگزار مي‌شود، ادامه داد: سال گذشته اولين مدرسه گردشگري در حوزه آموزش‌هاي همگاني شكل گرفت اما امسال اين مدرسه علاوه بر حوزه همگاني در حوزه تخصصي نيز فعاليت مي‌كند.


وي با اشاره به اهداف كلي اين همايش افزود: از جمله اين اهداف مي‌توان به ترويج ادبيات گردشگري در كشور، فراهم نمودن بستر مناسب براي آشنايي دانشجويان، پژوهشگران و استادان با آخرين نظريه‌ها و تئوري‌هاي حوزه گردشگري،‌ ارتقاي سطح علمي و آشنايي جامعه دانشجويي و علاقمندان گردشگري، تبيين عملي نقش آموزش منابع انساني در توسعه سند گردشگري كشور، بررسي و مطالعه گردشگري منطبق بر اصول علمي و آموزشي رايج در جهان و شناخت طبقه‌بندي‌هاي علمي موجود در گردشگري و تحليل آن در ارتباط با منابع انساني اشاره كرد.


هاشمي محورهاي كارگاه‌هاي آموزشي تخصصي را نيز شامل بازاريابي در محدوديت‌ها، سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي در گردشگري، بازارهاي هدف گردشگري ايران عنوان كرد و گفت:‌ همچنين اهميت شناخت گردشگري، آشنايي با جاذبه‌هاي گردشگري ايران، بهداشت سفر و كمك‌هاي اوليه از محورهاي كارگاه‌هاي آموزشي عمومي به شمار مي‌رود.


به گزارش خبرنگار ايسنا طي اين مراسم كه امروز صبح در تالار دكتر كاظمي آشتياني دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، علاوه بر افتتاح نخستين دانشكده علوم گردشگري ،‌دومين مدرسه پاييزي گردشگري و افتتاح نخستين مدرسه كارآموزي گردشگري كشور از باغ گياه شناسي نيز بازديد به عمل خواهد آمد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علم و فرهنگ، افتتاح مدرسه پاييزي گردشگري، مدرسه پاييزي گردشگري، افتتاح دومين مدرسه پاييزي گردشگري، اولين دانشكده علوم گردشگري ايران

آمار بازدید: 395 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image