ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح نخستين دانشكده علوم گردشگري و دومين مدرسه پاييزي گردشگري در دانشگاه علم و فرهنگ (2 مهر 91)

افتتاح نخستين دانشكده علوم گردشگري و دومين مدرسه پاييزي گردشگري در دانشگاه علم و فرهنگ (2 مهر 91)

همزمان با آغاز هفته گردشگري و به مناسبت ميلاد حضرت امام رضا (ع) و روز جهاني گردشگري؛ نخستين دانشكده علوم گردشگري در دانشگاه علم و فرهنگ افتتاح مي‌شود.



به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر محمدحسين ايماني خوشخو با اعلام اين خبر افزود: نخستين دانشكده علوم گردشگري كشور در سه مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري در دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهي طي مراسمي افتتاح خواهد شد.


سرپرست دانشگاه علم و فرهنگ از آغاز به كار نخستين مدرسه كارآموزي گردشگري كشور در اين دانشگاه خبر داد و افزود: همچنين به همت دانشگاه علم و فرهنگ؛ دومين مدرسه پاييزي گردشگري در قالب هفت كارگاه آموزشي در دو رده آموزش‌هاي عمومي و كاربردي، تخصصي در تهران، البرز، فارس و مشهد هشتم تا دوازدهم مهرماه برگزار خواهد شد.


معاون آموزشي جهاد دانشگاهي افزود: دومين مدرسه پاييزي گردشگري با بهره‌گيري از تجربيات سال گذشته و در راستاي رفع خلاءهاي موجود در حوزه آموزش‌هاي گردشگري و همچنين منطبق با برنامه توسعه كشور طراحي، تدوين و برنامه‌ريزي شده و در دو سطح عمومي و كاربردي و تخصصي اجرايي مي‌شود.


ايماني خوشخو گفت: ترويج ادبيات گردشگري در كشور، فراهم كردن بستر مناسب براي آشنايي دانشجويان، پژوهشگران و استادان با آخرين نظريه‌ها در حوزه گردشگري، ارتقاي سطح علمي و آشنايي جامعه دانشجويي و علاقه‌مندان گردشگري و تبيين عملي نقش آموزش منابع انساني در توسعه صنعت گردشگري كشور از جمله مهم‌ترين اهداف برگزاري مدرسه پاييزي گردشگري است.

کلمات کلیدی: افتتاح نخستين دانشكده علوم گردشگري، افتتاح دومين مدرسه پاييزي گردشگري، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشكده علوم گردشگري، مدرسه پاييزي گردشگري

آمار بازدید: 378 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image