ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی تحصیل یک‌چهارم دانشجویان انگلیسی در دانشگاه‌های بی‌کیفیت

تحصیل یک‌چهارم دانشجویان انگلیسی در دانشگاه‌های بی‌کیفیت

د از وضعیت تحصیلی دانشجویان انگلیس نشان می‌دهد که حدود یک‌چهارم از دانشجویان در برخی دانشگاه‌ها و کالج‌های این کشور از استانداردهای آموزشی در این موسسات رضایت ندارند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با وجود افزایش شدید شهریه‌های تحصیلی در انگلیس، یک‌چهارم از دانشجویان این کشور از استانداردهای‌ آموزشی و رشته‌های تحصیلی خود رضایت کافی ندارند. بنابر آمار همچنین بخش قابل توجهی از دانشجویان این کشور به طور کلی از کیفیت دانشگاه‌ها ناراضی هستند.

در فهرست 267 دانشگاه انگلیس از نظر میزان رضایت دانشجویان از کیفیت آموزشی، دانشگاه هنر لندن پایین‌ترین رتبه را داشت. تنها 71 درصد از دانشجویان این دانشگاه از کیفیت آموزش و رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه اعلام رضایت کردند. دانشگاه متروپولیتن لندن و دانشگاه هنرهای خلاق نیز به ترتیب با 76 و 77 درصد میزان رضایت دانشجویان، دانشگاه هنر لندن را تعقیب می‌کنند. در بین دانشگاه‌های عضو «گروه راسل» نیز دانشگاه «ادینبرو» با 82 درصد میزان رضایتمندی دانشجویان در رتبه 174 این رده‌بندی قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه تلگراف، در این رده‌بندی که طی 10 سال گذشته هر سال از سوی شورای تامین اعتبار آموزش عالی انگلیس انجام می‌شود، این بار میزان استانداردهای آموزشی سال تحصیلی 2014-2013 میلادی که دومین سال پس از اعمال قانون افزایش شهریه‌های تحصیلی به بیش از 9000 پوند است، مورد بررسی قرار گرفت. نتایج کلی این بررسی‌ها نشان می‌دهد که 86 درصد از دانشجویان از استانداردهای تحصیلی و آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی انگلیس رضایت دارند. این در حالی است که این رقم نسبت به سال گذشته یک درصد رشد نشان می‌دهد.

نظرات اخذ شده از استادان دانشگاه‌ها نشان می‌دهد که بیشترین نارضایتی‌ها از مدیریت دانشگاه‌ها و میزان پایین حمایت‌های دانشگاهی است.

در این رده‌بندی همچنین دانشکده پزشکی «برایتون و ساسکس» با 96 درصد میزان رضایتمندی در رتبه نخست قرار دارد. پس از آن دانشگاه‌های «سنت اندروز»، «بث»، «کیل» و «سنت‌مری» قرار دارند.

آمار بازدید: 310 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image