ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه یک فعال دانشجویی: استیضاح وزیر علوم سیاسی است

یک فعال دانشجویی: استیضاح وزیر علوم سیاسی است

یک فعال دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین عملکرد وزارت علوم را نسبتا خوب توصیف کرد و گفت: به طور کلی، انتظارات از وزیرعلوم بیشتر است.


امیر ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به انتصابات نسبتا خوب وزیرعلوم و اهتمام ایشان برای رونق فضای علمی ورفع انسداد فرهنگی وهمچنین پیگیری وزیرعلوم در مورد بورسیه‌های غیرقانونی و رفتارهای غلط مدیران اسبق وزارتخانه نشان می‌دهد که عده‌ای خاص که منافع خود را در خطر می‌بینند در اقدام سیاسی دست به استیضاح یا کارشکنی در امور وزیرعلوم می‌کنند.

این فعال دانشجویی، عملکرد وزارت علوم را نسبتا خوب توصیف کرد و گفت: به طور کلی، انتظارات از وزیرعلوم بیشتر است، به طور مثال درباره از بین بردن فضای خمود دانشگاه‌ها، بازگشایی تشکل‌ها وهمچنین در مورد تخلفات دفتر تحکیم وحدت ضعیف عمل شده است.

وی در ادامه افزود: در مورد مسائل علمی و فرهنگی هم که مهمترین دغدغه ما است، باید بحث‌ها و پژوهش‌های بیشتری در تمام سطوح آموزشی داشت تا تحولی بنیادین در این عرصه انجام گیرد، البته این موضوع فقط بر دوش وزیرعلوم نیست و همه سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها همچون آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، مجلس، دولت و همه خیر خواهان کشور باید در این زمینه تلاش کنند.

ملکی در پایان با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که آرامش دانشگاه‌ها زمینه ساز و شتاب بخش حرکت علمی کشور است. حال در فضایی که جامعه می‌بایست در مسیرعلم و خودکفایی قدم بردارد،عده‌ای از افراد که صاحب رأی هم هستند در کارهای دولت کارشکنی می‌کنند.

آمار بازدید: 141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image