ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تسهیلات دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل خبرنگاران

تسهیلات دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل خبرنگاران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به درخواست نماینده ایسنا در نشست امروز اصحاب رسانه با میرزاده درباره ارائه تسهیلات به خبرنگاران جهت ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی گفت: به مناسبت روز خبرنگار تاسیس دانشکده خبر را در دستور کار قرار داده‌ایم تا با فراهم کردن بستری مناسب خبرنگاران بتوانند در دوره‌های تحصیلات تکمیلی ادامه تحصیل دهند.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرزاده در نشست اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: تاسیس دانشکده خبر در جهت ایجاد فضای مناسب برای ادامه تحصیل خبرنگاران در دستور کار قرار گرفته و از آنجایی که برای تاسیس هر دانشکده نیاز به سه گروه آموزشی است طی دستوری به معاون آموزشی دانشگاه آزاد در پی جذب هیئت علمی برای تاسیس دانشکده خبر هستیم.

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات در تمام حوزه‌ها به ویژه در رشته‌های حوزه رسانه فعال است گفت: اما با این وجود امیدواریم در یکی از واحدهای تهران با همکاری شورای راهبردی اطلاعات و ارتباطات و با توجه به علاقمندی خبرنگاران و تقاضای آنها برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، دانشکده خبر را تاسیس کنیم.

وی درباره نحوه پذیرش دانشجو در این دانشکده اظهار کرد:‌ نحوه پذیرش در چارچوب مقررات دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود و از آن طریق دانشجو جذب خواهد کرد. برنامه ریزی‌ها در این باره صورت گرفته و نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 166 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image