ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جهاددانشگاهی می‌تواند نشاط بخش فضای فرهنگی جامعه و دانشگاه باشد

جهاددانشگاهی می‌تواند نشاط بخش فضای فرهنگی جامعه و دانشگاه باشد

معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند نشاط را در فضای جامعه، به ویژه دانشگاه‌ها ایجاد کند.


دکتر علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک جریان نهادی و خودجوش انقلابی است اظهار کرد: این جریان توسط دانشجویان انقلابی در محیط‌های دانشگاهی شکل گرفت که نقش برجسته‌ای در تحول فرهنگی دانشگاه‌ها داشت.

وی ادامه داد: در حقیقت جهاددانشگاهی در راستای اهداف انقلاب اسلامی تشکیل شد؛ اگر به انگیزه‌های ابتدایی شکل‌گیری جهاددانشگاهی توجه کنیم، متوجه خواهیم شد این نهاد می‌تواند تاثیر زیادی در پویایی کشور در زمینه تولید علم داشته باشد.

یوسفی با بیان اینکه برخی از توفیقات بزرگ علمی کشور توسط جهاددانشگاهی رقم خورد تصریح کرد: جهاددانشگاهی با توجه به تجربه فراوانی که در حوزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی دارد، می‌تواند نهادی تاثیرگذار در هر دو حوزه باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه دانشجویی خاطرنشان کرد: در این حوزه فعالیت‌های جهاددانشگاهی را بسیار خوب ارزیابی می‌کنم؛ در فعالیت‌های دانشجویی نهادهایی مانند سازمان دانشجویان توانسته‌اند عملکرد مثبتی داشته باشند.

یوسفی اضافه کرد: این نهادها توانسته‌اند در ایجاد نشاط در فضای دانشگاه‌ها موثر عمل کنند.

آمار بازدید: 186 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image