ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه طراحی 8 محور فرهنگی در سال تحصیلی جدید

طراحی 8 محور فرهنگی در سال تحصیلی جدید

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: این هشت محور فرهنگی به تصویب رسیده و قرار است در تمام دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اجرایی شود.


حجت‌السلام و المسلمین محمد فردوسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان اینکه این دانشگاه با تمام ظرفیت‌های خود در نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت استان حضور پیدا کرده است، اظهارکرد: در این نمایشگاه مقاله‌های جدید دانشجویان را ارائه کردیم که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته، برگزاری آزمون‌های مجازی، کلاس‌های قرآنی و نیز حفظ سوره‌های قرآن برای دانشجویان و کارمندان از دیگر برنامه‌های این معاونت بوده است.

فردوسی پور گفت: اردوهای راهیان غرب با حضور 180 نفر از دانشجویان بسیجی این دانشگاه نیز از مردادماه آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد.

وی افزود: همچنین طرح ضیافت اندیشه اساتید از تیرماه امسال آغاز شده است و. دوره سوم آن در هفته اول شهریورماه برگزار خواهد شد.

فردوسی‌پور با بیان عناوین هشت محور ذکر شده گفت: «امام و رهبری»، «کرسی‌آزاد اندیشی»، «دین و اخلاق»، «مباحث تفریحی و گردشگری»، «کانون نماز،‌ قرآن و عترت» و «فرهنگ عفاف و حجاب» از جمله این محورها است.

آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image