ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پرونده تفحص دانشگاه آزاد فردا جمع‌بندی می‌شود/ حضور جاسبی، دانشجو و میرزاده در مجلس

پرونده تفحص دانشگاه آزاد فردا جمع‌بندی می‌شود/ حضور جاسبی، دانشجو و میرزاده در مجلس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور جاسبی، دانشجو و میرزاده در مجلس تا هفته آینده، گفت: جمع‌بندی پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد فردا یکشنبه در جلسه کمیسیون آموزش، نهایی می‌شود.


جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: جمع‌بندی پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد فردا یکشنبه در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سمع اعضای کمیسیون رسیده و نهایی می‌شود.

وی افزود: پس از نهایی شدن جمع‌بندی پرونده، بحث‌های داخلی کمیسیون نیز انجام می‌شود و پس از آن عبدالله جاسبی، فرهاد دانشجو و حمید میرزاده روسای سابق و فعلی دانشگاه آزاد باید به مجلس بیایند تا توضیحاتی را ارائه کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: جاسبی، دانشجو و میرزاده بر اساس نوبت به مجلس دعوت می‌شوند و پس از آن‌ها رضا فرجی‌دانا وزیر علوم نیز به دلیل ارتباط دانشگاه آزاد با موضوع آموزش عالی برای ارائه دیدگاه‌های خود به مجلس می‌آید.

کوچکی‌نژاد گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پس از شنیدن دیدگاه‌های جاسبی، دانشجو، میرزاده و فرجی‌دانا رای نهایی خود را در رابطه با دانشگاه آزاد اعلام می‌کنند.

به گفته وی، احتمال دارد هفته آینده این افراد به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دعوت شوند.

آمار بازدید: 178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image