ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی هشدار چین به دانشجویان متقاضی تحصیل در انگلیس

هشدار چین به دانشجویان متقاضی تحصیل در انگلیس

وزیر آموزش چین نسبت به اعتبار مدارک تحصیلی 60 دانشگاه انگلیسی به دانشجویان چینی هشدار داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از آن که مجوز 60 دانشگاه انگلیسی برای جذب دانشجویان خارجی لغو شد، وزارت آموزش چین به دانشجویان این کشورر نسبت به اعتبار این دانشگاه‌ها هشدار داد. وزارت کشور انگلیس به تازگی صلاحیت پذیرش دانشگاه «گلیندور» در صدور ویزای «Tier4» برای دانشجویان بین‌المللی و صلاحیت صدور نامه تاییدیه پذیرش برای دانشجویان بین‌المللی توسط دانشگاه‌های «لندن غربی» و «بدفورد شایر» را لغو کرده است.

وزارت کشور انگلیس همچنین صلاحیت پذیرش دانشجویان بین‌المللی از سوی 57 کالج خصوصی دیگر را نیز لغو کرده است. این دانشگاه‌ها و کالج‌ها از سوی دولت انگلیس تحت تحقیق و بازرسی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، این اقدام باعث شد تا وزارت آموزش چین با انتشار بیانیه‌ای به دانشجویان هشدار دهد تا دانشجویانی که از دانشگاه‌ها و کالج‌های اعلام شده از سوی وزارت کشور انگلیس نامه پذیرش دریافت کرده‌اند از رفتن به انگلیس خودداری کنند. لذا ویزای تحصیلی دانشجویانی که تاییدیه پذیرش دریافت کرده‌اند لغو خواهد شد اما این تصمیم مشمول دانشجویان خارجی که در حال حاضر در انگلیس در حال تحصیل هستند، نمی‌شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image