ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجویان خوابگاهی الزهرا مشکلات خود را با وزیر علوم درمیان گذاشتند

دانشجویان خوابگاهی الزهرا مشکلات خود را با وزیر علوم درمیان گذاشتند

رئیس دانشگاه الزهرا(س) با اشاره به بازدید وزیرعلوم از خوابگاههای این دانشگاه گفت: دراین بازدید با توجه به گلایه هایی که دانشجویان خوابگاهی از سرعت پایین اینترنت داشتند وزیرعلوم قول مساعد دادند در راستای افزایش پنهای باند اینترنت حمایت لازم را داشته و کمک کنند.

به گزارش مهر، دکترفرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه الزهرا(س) و به مناسبت هفته خوابگاه ها، از فضای خوابگاهی این دانشگاه بازدید کرد و دانشجویان مسایل، مشکلات و پیشنهادات خود را با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در میان گذاشتند.

دکتر انسیه خزعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید وزیرعلوم از فضای خوابگاهی دانشگاه الزهرا(س) گفت: دراین بازدید با توجه به گلایه هایی که دانشجویان خوابگاهی از سرعت پایین اینترنت داشتند وزیرعلوم قول مساعد دادند در راستای افزایش پنهای باند اینترنت حمایت لازم را داشته و کمک کنند.

وی ادامه داد: در خصوص توسعه فضای خوابگاهی نیز با توجه به اینکه براساس برنامه پنجم توسعه اجازه ساخت خوابگاهی نداریم وزیر علوم معتقد بودند که از ظرفیت خیرین در این رابطه استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه الزهرا(س) افزود: اکنون 500 درخواست خوابگاهی داریم ولی ظرفیتی برای اسکان این دانشجویان نداریم اتاق های خوابگاهی ما فشرده است و در برخی اتاق ها را 6 تا 7 نفر اسکان داده‌ایم.

وی ادامه داد: تاکنون از ظرفیت خیرین در ساخت یک دانشکده، نیاز مالی دانشجویان، کمک به کارهای پژوهشی دانشجویان، تامین مسایل رفاهی مانند جهزیه دانشجویان و ساخت مسجد کمک گرفته‌ایم که امیدواریم این کار توسعه و ادامه یابد.

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image