ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه عدم بازگشت 20 درصد از دانشجویان بورسیه‌ انگلستان و 40 درصد از بورسیه‌های کانادا در دولت اصلاحات (24 مرداد 92)

عدم بازگشت 20 درصد از دانشجویان بورسیه‌ انگلستان و 40 درصد از بورسیه‌های کانادا در دولت اصلاحات (24 مرداد 92)

مدیرکل بورس دولت نهم گفت: براساس آمار موجود 20 درصد از دانشجویان بورسیه‌ انگلستان و 40 درصد از بورسیه‌های کانادای وزارت علوم در دولت اصلاحات هنوز به کشور برنگشته‌اند.


علی اکبر متکان مدیرکل بورس دولت نهم و معاون مالی اداری وزارت علوم دولت دهم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه انتخاب گزینه‌های بورسیه دانشجویان در زمان دولت اصلاحات مناسب و طبق قانون نبوده است، گفت: 40 درصد از بورسیه‌های دوران اصلاحات در کانادا و 20 درصد از دانشجویان بورسیه ایرانی در انگلستان در زمان دولت اصلاحات به تعهدات عمل نکرده و به کشور برنگشته‌اند.

وی تأکید کرد که مستندات عدم برگشت این افراد و مشخصات کامل افراد بازنگشته در نزد دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات موجود است.

متکان با اشاره به هزینه‌هایی که برای دانشجویان بورسیه صورت می‌پذیرد، گفت: هزینه‌های زیادی برای دانشجویان بورسیه از بیت‌المال پرداخت می‌شود و عدم بازگشت این افراد ضرر زیادی برای کشور است، عدم بازگشت این افراد نشان می‌دهد که انتخاب دانشجویان بورسیه بر اساس مصالح کشور صورت نگرفته است.

کلمات کلیدی: دانشجویان بورسیه‌ انگلستان، عدم برگشت دانشجویان بورسیه‌ انگلستان، بورسیه‌ انگلستان، بورسیه‌های کانادا، عدم برگشت بورسیه‌های کانادا، بورس خارج از کشور

آمار بازدید: 331 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image