ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی جزئیات همکاری‌های علمی ایران با دانشگاه‌های فرانسسه اعلام شد

جزئیات همکاری‌های علمی ایران با دانشگاه‌های فرانسسه اعلام شد

قائم مقام وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در امور بین‌الملل از جزئیات همکاری علمی ایران با دانشگاه‌های فرانسه تحت عنوان طرح جندی شاپور خبر داد و گفت: این پروژه در سال جاری گسترش می‌یابد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکترحسین سالار آملی گفت: مرکزمطالعات همکاری‌های علمی بین المللی طی سال‌های گذشته تفاهم نامه‌ای با کشور فرانسه امضاء کرده که براساس آن در صورت همکاری میان دانشگاه‌ها و استادان ما با دانشگاه‌ها و استادان فرانسوی، بخشی از هزینه‌های این همکاری توسط ما و بخشی دیگر توسط سفارت فرانسه تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه این همکاری تحت عنوان جندی شاپور نامگذاری شده از گسترش این پروژه در سال جاری خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه، تاکنون 30 طرح با محوریت‌های مختلف از جمله مهندسی، علوم انسانی، فرهنگی و سایر زمینه‌ها دریافت شده است که می‌توانند با همکاری دانشگاه‌های داخل و فرانسوی عملیاتی شوند و امیدواریم تا پایان سال میزان این همکاری‌ها جهش بیشتری یابد.

سالار آملی گفت: روش‌های نوین پردازش سیگنال در شناسایی صرع در مغز و حائل‌های فرهنگی را دو نمونه از این طرح برشمردند که با همکاری اساتید و دانشگاه‌های ایرانی و اساتید و دانشگاه‌های فرانسوی در حال انجام است.

وی درخاتمه افزود: دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس، صنعتی شریف و برخی دیگر از دانشگاه‌های مطرح کشور هم اکنون در حال همکاری با دانشگاه‌های فرانسه هستند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image