ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه طرح منطقه‌ای کردن دانشگاه فرهنگیان اجرا می‌شود

طرح منطقه‌ای کردن دانشگاه فرهنگیان اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: اقدامات خوبی در راستای تحقق وعده‌های قبلی انجام شده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارومیه، دکتر محمود مهرمحمدی در نشست خبری که در دانشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد، افزود: در آینده‌‍‌ای نزدیک طرح منطقه‌ای کردن دانشگاه فرهنگیان اجرا خواهد شد و شاهد شکل‌گیری مناطق ده‌گانه این دانشگاه خواهیم بود.


وی تصریح کرد: در جهت ایجاد تغییر و تحول در ساختار تشکیلات رسمی از ماه‌ها پیش اقداماتی را آغاز کرده‌ایم و به دنبال تاسیس لایه‌های استانی دانشگاه فرهنگیان هستیم.


مهرمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا علی‌رغم تجربه ناموفق منطقه‌ای کردن دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور قصد دارید این طرح را در دانشگاه فرهنیگان نیز اجرا کنید، اظهار کرد: اجرای غلط یک سیاست نباید باعث کنار گذاشتن آن شود، دانشگاه فرهنیگان این طرح را با ارزیابی دقیق و در قالب بخش غیررسمی اجرا خواهد کرد و طی آن بخشی از اختیارات هیات امنا و شورای دانشگاه را به مناطق تنفیذ می‌کند.


رئیس دانشگاه فرهنگیان در رابطه با بودجه سال آتی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: بودجه سال 93 بودجه خوبی است، هر چند انتظار رقم بالاتری را داشتیم آما آن چه که تصویب شده موجب امیدواری است.


وی ادامه داد: بودجه مصوب سال 93 با افزایشی 52.5 میلیارد تومانی نسبت به بودجه سال گذشته رقمی بالغ بر 215.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.


مهرمحمدی اضافه کرد: برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مصممیم ولی فقط اراده ما کافی نیست و این کار نیازمند مصوباتی از جانب وزارت علوم است.


رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: امیدواریم در سال تحصیلی 93-94 شاهد پذیرش دانشجو حتی به صورت محدود در مقطع کارشناسی ارشد باشیم.


وی در رابطه با تعداد دانشجو معلمینی که در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل می‌پردازند اظهار کرد: با احتساب 17هزار و 500 دانشجوی جدید که از بهمن ماه سال جاری تحصیل خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز کرده‌اند در مجموع تعداد دانشجویان این دانشگاه در کل کشور چیزی بالغ بر 60هزار نفر است که بخش عمده آن را دانشجویان کارشناسی پیوسته و ما بقی را دانشجویان کارشناسی ناپیوسته که غالبا معلمین شاغل در آموزش و پروش هستند، تشکیل می‌شود.


مهرمحمدی خاطرنشان کرد: جذب اساتید و هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مانند سایر دانشگاه‌های کشور و توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می‌گیرد.

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image