ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عدم تمایل دانشجویان متاهل به اسکان درخوابگاه‌های خارج از دانشگاه (8 مهر 91)

عدم تمایل دانشجویان متاهل به اسکان درخوابگاه‌های خارج از دانشگاه (8 مهر 91)

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: دانشجویان متاهل بیشتر علاقمند به اسکان در خوابگاه‌های پردیس مرکزی دانشگاه هستند و تمایلی برای اسکان در خوابگاه‌های خارج از سلف مرکزی دانشگاه ندارند.

بیژن رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتقاد دانشجویان از زمان طولانی که برای دریافت خوابگاه متاهلی صرف می کنند گفت: در نوبت ماندن برای دریافت خوابگاه طبیعی است و با توجه به واگذاری امور رفاهی به بخش خصوصی ساخت و سازی هم در این زمینه انجام نمی شود بنابراین برای حل این مشکل باید از خوابگاههای خصوصی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اما مساله ای که وجود دارد این است که دانشجویان متاهل بیشتر علاقمند به اسکان در خوابگاه‌های پردیس مرکزی دانشگاه هستند و تمایلی برای اسکان در خوابگاههای خارج از سلف مرکزی دانشگاه ندارند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه اگر این دانشجویان خواستار خوابگاه متاهلی خارج از پردیس مرکزی دانشگاه باشند برایشان تهیه می کنیم، افزود: اکنون خارج از پردیس مرکزی دانشگاه برای دانشجویان مجرد با همکاری بخش خصوصی خوابگاه‌های خودگردان تهیه شده است.

پیش از این دکتر محمدرضا اصلاح چی - معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در زمینه کمبود خوابگاه متاهلی این دانشگاه به مهر گفته بود که دانشگاه تربیت مدرس در زمینه خوابگاه متاهلی صد در صد با مشکل مواجه است هر دانشجویی که متقاضی خوابگاه است باید 6 تا یک سال در نوبت باشد و دانشگاه برای اسکان تمام دانشجویان متقاضی اعم از بورسیه، شاغل و پذیرفته شدگان آزاد حدودا به صد واحد خوابگاه متاهلی نیازمند است.

کلمات کلیدی: خوابگاه دانشجویی، خوابگاه متاهلی، خوابگاه دانشجویان متاهل، دانشگاه تربیت مدرس، خوابگاه متاهلی دانشگاه تربیت مدرس، خوابگاههای پردیس مرکزی دانشگاه تربیت مدرس

آمار بازدید: 1069 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image