ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تغییر نام دانشگاه تربیت مدرس (مرداد 91)

تغییر نام دانشگاه تربیت مدرس (مرداد 91)

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از پیشنهاد برخی برای تغییر نام دانشگاه به نام شهید مفتح اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: درخواستی برای تغییر نام ارایه نداده ایم.


بیژن رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیشنهاد برخی از بزرگان علمی برای تغییر نام دانشگاه تربیت مدرس به نام شهید مفتح گفت: از این پیشنهاد اطلاعی ندارم.

وی ادامه داد: دانشگاه تربیت مدرس درخواستی هم برای تغییر نام ارایه نداده است و اگر قرار است چنین اتفاقی رخ دهد باید در هیات امنا و شورای دانشگاه مطرح شده و سپس عنوان شود، این درحالی است که دانشگاه چنین پیشنهادی ارایه نداده است.

به گزارش مهر، غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه طرح تغییر نام دانشگاهها به مفاخر علمی و فرهنگی ایران و جهان اسلام از مهرماه در دستور کار وزارت علوم قرار خواهد گرفت گفت: برخی بزرگان علمی پیشنهاد کردند که دانشگاه تربیت مدرس به دانشگاه شهید مفتح تغییر نام دهد اما این دانشگاه تاکنون هیچ پیشنهادی مبنی بر تغییر نام به وزارت علوم ارائه نداده است.

کلمات کلیدی: عدم تغییر نام دانشگاه تربیت مدرس، پیشنهاد برخی از بزرگان علمی برای تغییر نام دانشگاه تربیت مدرس، عدم ارائه درخواست تغییر نام توسط دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تربیت مدرس

آمار بازدید: 501 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image