ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آخرین وضعیت استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس

آخرین وضعیت استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس

معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش درباره استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس گفت: 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس و خروج بخاری‌های گازی و نفتی از کلاس‌های درس و جایگزینی آنها با سیستم‌های حرارتی نسبتا ایمن تخصیص یافته است.


دکتر مرتضی رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه اعتبارملی عمرانی مصوب وزارت آموزش و پرورش که امسال در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار می‌گیرد حدود 900 میلیارد تومان است گفت: مهم‌ترین ردیف اعتباری ما بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس است.

وی افزود: 440 میلیارد تومان به امر بازسازی اختصاص یافته است.

معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش درباره استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس گفت: همچنین 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس و خروج بخاری‌های گازی و نفتی از کلاس‌های درس و جایگزینی آنها با سیستم‌های حرارتی نسبتا ایمن تخصیص یافته است.

رئیسی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم با این بودجه بتوانیم حدود 30 درصد از کلاس‌های درسی که دارای بخاری غیراستاندارد هستند را تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز 200 میلیارد تومان برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس مصوب شده بود که تنها 146 میلیارد تومان آن تخصیص یافت، گفت: اگر امسال مجموع اعتبار در نظر گرفته شده اختصاص پیدا کند می‌توان امیدوار بود که تا پایان سال مالی 93 (یعنی پایان تیرماه 94)، نگرانی آموزش و پرورش بابت 50 درصد کلاس‌های درسی که دارای سیستم گرمایشی بخاری هستند مرتفع شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: در صورتی که در بودجه سال 94 حدود 500 میلیارد تومان اعتبار دیگر در اختیار ما گذاشته شود، قادر خواهیم بود تا پایان تیر ماه 95 این مشکل را به طور اساسی حل کنیم.

آمار بازدید: 116 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image