ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه همایش ملی «دین و تکامل» به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود

همایش ملی «دین و تکامل» به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود

‌مسئول روابط عمومی دانشگاه شهرکرد از برگزاری همایش ملی «دین و تکامل» با هدف بررسی روند تکامل در عالم حیات در این دانشگاه خبر داد.


محمدرضا زارعیان در گفت‎وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: همایش ملی دین و تکامل با هدف تجمیع اندیشمندان و محققان علوم مختلف و بررسی مبحث تکامل در عالم حیات و تولد میدان‌هایی جدید در کندوکاش این علم، به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد، 12 و 13 شهریور 93 در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش ملی با محوریت تکامل انسان از دیدگاه ادیان، تکامل در بستر محیط ‌زیست و شواهد زیستی و محیطی تکامل با شرکت دانشجویان دوره‌ کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، طلاب و اساتید برگزار می‎شود.

به گفته زارعیان، علاقه‌مندان می‌توانند در زمینه‌ مقالات مربوط به رشته‌های علوم‌انسانی، علوم دینی و حوزوی با زمینه‌ مطالعاتی رابطه با آفرینش، تحقیقات و موضوعات علمی در حیطه‌ پزشکی مرتبط با تکامل، رشته‌های مرتبط با علوم زیستی و مولکولی و تحقیقاتی در رابطه با تکامل موجودات زنده و موارد مشابه و رشته‌ها و تحقیقات مربوط به محیط‌زیست و تأثیرات آن در فلور و فون طبیعت، در این همایش ملی شرکت کنند.

زارعیان با بیان اینکه کمیته علمی همایش ملی دین و تکامل برای کلیه شرکت کنندگان در همایش علاوه بر گواهی فرهنگی، گواهی پژوهشی نیز صادر می‌کند، اظهارکرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام، ارسال مقالات و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای www.GeraPress.com صفحه همایش ملی دین و تکامل مراجعه کنند.

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image