ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انتظار رهبری از دانشجویان داشتن روحیه مطالبه گری است

انتظار رهبری از دانشجویان داشتن روحیه مطالبه گری است

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: جنبش دانشجویی نباید اجازه دهد روحیه مبارزه با استکبار در درون آن از بین برود بلکه باید دراین مسیر حرکت کرده و این روحیه را مدام در خود بازتولید کند.


علی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار اخیر دانشجویان با مقام معظم رهبری و اینکه تشکل های دانشجویی و دانشجویان براساس بیانات مقام معظم رهبری باید چه برنامه هایی را در اولویت کاری خود قرار دهند ،گفت: صحبت های تشکل‌های دانشجویی که در حضور مقام معظم رهبری مطرح شد همان گونه که ایشان مطرح کردند به صورت کلی مورد تایید ایشان بود.

وی ادامه داد: از این جهت که انتظار مقام معظم رهبری این بود که دانشجویان یک روحیه مطالبه گری و آرمان گرایی درعین توجه به واقعیت ها در خود پروش دهند، میزان مطالبات خود را از سطوح توجه به مسایل سیاسی صرف فراتر برده و تلاش کنند در تمام حوزه های اجتماعی ورود پیدا کرده، نظر دهند و نظر خود را به صورت منطقی از طرق مختلفی که در اختیارشان است به گوش مردم و مسئولان برسانند.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران افزود: مقام معظم رهبری با توجه به فرمایشاتی که داشتند انتظارشان این بود که دانشجویان روحیه مطالبه گری ، انقلابی خود را حفظ کنند، سعی کنند روالی که جنبش دانشجویی براساس آن پایه ریزی شده ، یعنی توجه به مستضعفان جهان و مقابله با استکبار جهانی و حرکت دراین مسیر را در درون خود مدام بازتولید کنند و اجازه ندهند روحیه مبارزه با استکبار در درون جنبش دانشجویی از بین برود .

وی افزود: اتفاقا در صحبت های تمام دانشجویان و تشکل ها توجه به مساله غزه و فلسطین و سایر کشورهای اسلامی مشخص بود و مقام معظم رهبری هم عمده فرمایشات خود را به بحث غزه و فلسطین اختصاص دادند.

آمار بازدید: 91 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image