ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری نخستین جشنواره دانشجویی ابن سینا در آذر

برگزاری نخستین جشنواره دانشجویی ابن سینا در آذر

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از برگزاری نخستین جشنواره دانشجویی ابن سینا در آذر ماه سال جاری خبرداد و گفت: برترین‌های حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، هنری، مذهبی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌توانند در این جشنواره دانشجویی که برای نخستین بار در دانشگاه برگزار می‌شود، شرکت کنند.


دکتر مصطفی محقق در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه حدود 15 سال است که جشنواره ابن‌سینا در بخش آموزش و پژوهش در دانشگاه برگزار می‌شود گفت: با مصوبه شورای دانشگاه این جشنواره در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فوق‌برنامه‌ای، هنری و فرهنگی برای دانشجویان در آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

وی برگزاری نخستین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا را یکی از اولویت‌های برنامه‌های چهارساله دانشگاه در معاونت دانشجویی دانست و اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی یک فعالیت فرهنگی بسیار جدی برای دانشگاه محسوب می‌شود و امیدواریم به دستاوردهای چشمگیری در این زمینه دست یابیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تاکید بر این مطلب که قصد نداریم این جشنواره دانشجویی به صورت رقابتی ‌برگزار شود گفت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره بررسی سوابق دانشجویان و انتخاب نفرات برگزیده در دانشگاه است؛ به عنوان مثال اگر دانشجویی در المپیاد و امتحان جامع علوم پایه در سطح کشور رتبه کسب کرده باشد و یا در امتحان پره انترنی رتبه آورده باشد، می‌تواند برای حضور در این جشنواره کاندید شود.

محقق با اشاره به اینکه اقدامات اولیه گروه‌های داوری این جشنواره انجام شده است افزود: از اوایل سال تحصیلی جدید یعنی مهر ماه جاری و در یک فرصت زمانی محدود دانشجویان باید درخواست و مدارک مورد نیاز خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

وی تأکید کرد: دانشجویان آمادگی کامل داشته باشند تا به محض اعلام عمومی، مدارک خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و دبیرخانه نیز پس از بررسی سوابق، آن‌ها را به جشنواره معرفی می‌کند.

محقق در پایان بر لزوم کسب حداقل رتبه در بخش‌های مختلف دانشجویی در این جشنواره تاکید کرد و گفت: دانشجویانی که در المپیاد ورزشی مدال طلا کسب کرده و یا چندین مدال آورده باشند، به طوری که در دانشگاه یک برگزیده ورزشی به شمار روند، باید یک حداقل‌هایی را نیز در بخش آموزش داشته باشند تا بتوانند در این جشنواره کاندید شوند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 225 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image