ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فرم‎های نظرسنجی ارزیابی اساتیدموجب نابودی دانشگاه‎‌ها می‌شود

فرم‎های نظرسنجی ارزیابی اساتیدموجب نابودی دانشگاه‎‌ها می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: تدوین پیوست فرهنگی دانشگاه‌ها از مهم‌ترین رسالت‎های اساتید بسیجی است.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، بنیانیان در دومین کارگاه پیوست‎نگاری فرهنگی، افزود: اگر اساتید بسیجی در تدوین پیوست فرهنگی دانشگاه‌های خود موفق عمل کنند آنگاه است که صلاحیت تدوین پیوست فرهنگی استانهای خود را نیز دارند.

وی با بیان اینکه با تدوین پیوست‎های فرهنگی دانشگاه‌ها می‌‎توانیم برخی مدیران دانشگاه‌ها را از یک سکولاریسم پنهان که در ذهن آن‌ها وجود دارد نجات دهیم، تصریح کرد: امروز فرم‎های نظرسنجی که برای ارزیابی اساتید در بین دانشجویان توزیع می‌‎شود به جای اینکه دلسوزی را در اساتید بیشتر و دانشجویان را به درس خواندن بیشتر تشویق کنند موجب نابودی دانشگاه‎‌ها شده‎اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با تاکید بر اینکه رئیس دانشگاه نسبت به دانشجو مسئول است، اضافه کرد: هدف ما از اجرای پیوست فرهنگی این است که می‌‎خواهیم تغییرات فرهنگی را مدیریت و آن را با تأسی از منابع دینی و تجربه بشری به سمت فرهنگ مطلوب سوق دهیم.

بنیانیان با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی به دنبال این است که ظرفیت عظیم دین را با علم تلفیق کند، تصریح کرد: متاسفانه پروژه‎هایی عظیمی در کشور ایجاد می‌‎شوند بی‎آنکه عواقب و آسیب‎های ناشی از آن‌ها در قالب پیوست قرهنگی پیش‎بینی شده باشد. بنابراین باید برای بخش‎های مختلف پیوست فرهنگی تعریف شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 194 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image