ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی تمام واحدهای دانشگاهی غیرانتفاعی ضرر ده هستند/ طرح پیشنهادی برای تجمیع

تمام واحدهای دانشگاهی غیرانتفاعی ضرر ده هستند/ طرح پیشنهادی برای تجمیع

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی از ارایه برنامه ای برای چگونگی ادغام واحد های ضررده این دانشگاه به وزارت علوم خبر داد و گفت: تقریبا تمام واحد های دانشگاه غیرانتفاعی ضررده هستند.

دکتر علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ادغام واحدهای ضررده دانشگاه غیرانتفاعی و تبدیل آن‌ها به یک دانشگاه گفت: وزارت علوم عنوان کرده برای اینکه واحدهای ضررده دانشگاه غیرانتفاعی کارایی لازم را داشته باشند باید با یکیدگر اغام شوند.

وی ادامه داد: حرف ما نیز این است که مگر دکان، سبزی فروشی، طلافروشی با یکدیگر به صورت مشترک یک دکان می شوند که ما نیز بخواهیم این واحد ها یکی شوند.

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیر انتفاعی افزود: بنابراین برنامه ای به وزارت علوم پیشنهاد داده ایم مبنی بر اینکه دولت در برنامه ششم توسعه، وام درازمدتی به واحد هایی که قصد تجمیع دارند اختصاص دهد و این واحد ها لوازم خود را نیز به فروش برسانند ولی پول آن را خرج نکنند و با اضافه کردن پول مذکور بر وام دراز مدت اقدام به تجمیع واحدهای خود کنند.

وی ادامه داد: این پیشنهاد به وزارت علوم ارایه شده وزارت علوم نیز درحال نوشتن برنامه برای این پیشنهاد است.

آهون منش درخصوص اینکه چند واحد دانشگاه غیر انتفاعی ضررده هستند، گفت: تقریبا تمام واحد های دانشگاه غیر انتفاعی ضررده هستند چرا که 70 درصد ظرفیت این دانشگاه ها خالی مانده و همین مساله برای این واحد ها مشکل ایجاد کرده است.

وی درباره افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه نیز گفت: از سال تحصیلی جدید شهریه دانشجویان غیرانتفاعی تا سقف 25 درصد افزایش خواهد داشت .

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image