ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وزارت علوم به دنبال آرامش توام با نشاط است

وزارت علوم به دنبال آرامش توام با نشاط است

معاون اداری مالی وزارت علوم با تاکید براین که عملکرد وزارت علوم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است، گفت: وزارت علوم به دنبال این است که محیط آرام و در عین حال با نشاطی که در یکسال اخیر بر دانشگاه‌ها حاکم بوده است تداوم پیدا کند.



محمد حسین امید در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها، گفت: اینکه رهبرمعظم انقلاب همواره پرچم دار گفتمان علم و فناوری و حامی توسعه علمی در کشور هستند مایه مباهات و دلگرمی دانشگاهیان است.


امید با اشاره به این که خوشبختانه خواست دانشگاهیان و عملکرد وزارت علوم نیز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است، اظهارکرد: در وزارت علوم تلاش می‌شود هر دو جنبه توسعه علمی و تداوم آرامش توأم با نشاط در فضای دانشگاه‌ها به دقت دنبال ‌شود.


وی گفت: وزارت علوم به دنبال این است که محیط آرام و در عین حال با نشاطی که در یکسال اخیر بر دانشگاه‌ها حاکم بوده است تداوم پیدا کند. انشاآلله به حول و قوه الهی و با کمک همه علاقه مندان به توسعه علمی کشور بتوانیم در مسیر اجرای رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب قدم برداریم.



ماموریتم تشکیل شورای مشورتی در دانشگاه تهران بود


وی درباره نحوه انتخاب سرپرست دانشگاه تهران نیز اظهارکرد: من ماموریتی برای تشکیل شورای مشورتی در دانشگاه تهران داشتم که به بهترین وجه ممکن این شورا تشکیل شد و افرادی توسط این شورا به وزیر معرفی شدند. وزیرعلوم نیز از میان سه نفری که از طرف شورای مشورتی معرفی شده بودند یک نفر را انتخاب و به عنوان سرپرست معرفی کرد.


وی افزود : البته انتظار می رفت برای فرد مورد نظر وزیر با تایید شورای انقلاب فرهنگی مستقیما حکم ریاست دانشگاه صادر شود که اینچنین نشد و آقای دکتر فرجی دانا صلاح دیدند که از فرصت قانونی برای تعیین سرپرست مجدد استفاده کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image