ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه‌های سراسر کشور

برگزاری ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه‌های سراسر کشور

مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان از برگزاری ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان غیرایرانی دانشگاه های سراسری خبر داد.صمد جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی ویژه دانشجویان غیرایرانی در ایام تابستان گفت: یک سری از دانشجویان غیرایرانی در ایام تابستان به کشورهای خود بازمی گردند اما برای تعدادی که باقی می مانند برنامه های ویژه ای در ایام تابستان تهیه کرده ایم .


وی به برگزاری برنامه محفل انس با قرآن ویژه این دانشجویان اشاره کرد و گفت: محفل انس با قرآن تحت عنوان ضیافت آسمانی، سفره ملل همراه با افطاری برگزار می شود. در این برنامه دانشجویان غیرایرانی از 10 کشور مسلمان غذاهای کشور خود را که در ایام ماه مبارک رمضان تهیه می کنند را در این روز تهیه کرده از میهمانان پذایرایی می کنند .

مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان افزود: همچنین برای این دانشجویان واحدهای درسی در چهارچوب ضیافت اندیشه ارایه می شود دروسی مانند معارف اسلامی، تاریخ اسلام و در مجموع دروس عمومی که آنها در کارنامه نیاز دارند از طریق ضیافت اندیشه ارایه می شود .

وی ادامه داد: این دانشجویان با توجه شرایطی که دارند اگر به خاطر مساله زبان در طول سال تحصیلی، نتوانسته باشند دروسی را طی کنند می توانند در ترم تابستان شرکت کرده و دروس مذکور را طی کنند که هزینه تمام این موارد را اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی پرداخت می کند.

آمار بازدید: 238 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image