ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اجرای موفقیت‏آمیز طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه در رودهن (25 شهریور 92)

اجرای موفقیت‏آمیز طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه در رودهن (25 شهریور 92)

در دیدار اساتید رودهن با آیت‏الله مصباح‏یزدی، از اجرای موفقیت‏آمیز طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه در رودهن خبر داده شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، اختتامیه طرح ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، با اردوی علمی و زیارتی همراه و از شکوه بیشتری برخوردار شد.

حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، ضمن موفق ارزیابی کردن طرح ضیافت استادان که نتیجه نظرسنجی تستی از اساتید شرکت‏کننده بوده است، افزود: پایان بخش طرح ضیافت، اردوی علمی و زیارتی به شهر مقدس قم بود.

وی تصریح کرد: اساتید ضمن تشرف به حرم کریمه اهل‏ بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) و زیارت مرقد آن بزرگوار، از مؤسسه علمی و پژوهشی امام خمینی (ره) دیدن کردند و با فعالیت‏های علمی گسترده و ارزنده این پژوهشگاه آشنا شدند.

در این بازدید، ضمن استماع توضیحات مسئولان پژوهشگاه، از کتابخانه بزرگ این مؤسسه علمی دیدن شد و استادان دانشگاه با کتب، مقالات و پایان‏نامه‏های موجود در آن آشنا شدند.

در پایان این بازدید، اساتید حاضر، دیدار کوتاهی با حضرت آیت‏الله مصباح‏یزدی استاد و مؤسس این پژوهشگاه علمی پژوهشی داشتند.

آیت‏الله مصباح‏یزدی ضمن آشنا شدن با استادان، طی سخنان کوتاهی برای آنان آرزوی سلامت و توفیق کرد.

کلمات کلیدی: طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه، طرح ضیافت اندیشه، استادان دانشگاه، اساتید رودهن، دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

آمار بازدید: 387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image