ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‌ها کانون مهم تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگی هستند

دانشگاه‌ها کانون مهم تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگی هستند

رئیس جهاد دانشگاهی کاشمر با توجه به شعار امسال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، گفت: باید از تمانی ظرفیت‌های دانشگاه‌ها جهت خلق حماسه اقتصادی و فرهنگی استفاده کرد.


دکتر صادق باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با بیان اینکه هر دانشجوی مسلمان ولایتمدار باید جایگاه خود را برای تحقق بخشیدن به شعارهای سال که رهبری نامگذاری می‌کنند، مشخص کنند، ابراز امیدواری کرد: این واحد دانشگاهی بتواند در راستای منویات مقام معظم رهبری در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ است گام بردارد.

وی همچنین از دانشگاه‌ها به عنوان کانون مهم تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگی یاد کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری چشم انداز سال 93 را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه‌های مختلف دانستند ما باید تلاش خود را در جهت تحقق شعار امسال مضاعف کنیم.

وی ابراز کرد: دانشگاه‌ها باید مبانی مسائل پیرامون حماسه اقتصادی و فرهنگی کشور را برای مردم تبیین کرده و در این راستا با برگزاری همایش‌های مختلف راه‌های دستیابی به اهداف این شعارها را به مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 157 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image