ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه مشکلات دانشگاه خوارزمی برای پذیرش متقاضیان هیأت علمی (4 مهر 91)

مشکلات دانشگاه خوارزمی برای پذیرش متقاضیان هیأت علمی (4 مهر 91)

رئیس دانشگاه خوارزمی از عدم پذیرش تمام متقاضیان جذب برای هیات علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه خوارزمی متقاضیان زیادی برای جذب هیات علمی دارد که به دلیل نداشتن دانشکده ها و فضاهای لازم نمی تواند آنها را جذب کند.

زهرا بیگم حجازی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کسری بودجه دانشگاه خوارزمی گفت: با تغییر اسم دانشگاه از تربیت معلم به خوارزمی تا اندازه ای مشکلات بودجه ای دانشگاه حل شد چرا که رسالت دانشگاه تربیت معلم نبود اما بودجه تربیت معلم به دریافت می کرد.

رئیس دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه وزارت علوم درباره افزایش بودجه های این دانشگاه کمک خوبی به این دانشگاه داشته است، یادآورشد: اکنون وضعیت بودجه دانشگاه تغییر کرده، ولی نیازمند بودجه ویژه عمرانی است.

وی خواستار توجه به دانشگاه خوارزمی به ویژه در اختصاص بودجه عمرانی شد و افزود: اکنون دانشگاه خوارزمی در کرج دارای 220 هکتار زمین است درصورت اختصاص بودجه عمرانی مناسب می تواند با اخذ مجوز دانشکده‌های جدید ایجاد کند.

حجازی زاده افزود: دانشگاه خوارزمی متقاضیان زیادی برای جذب هیات علمی دارد ولی به دلیل اینکه دارای دانشکده‌های لازم نیست نمی تواند آنها را جذب کرده و مجبور است از این ظرفیت چشم پوشی کند، به عنوان مثال دانشگاه دارای دانشکده فنی مهندسی است درحالی که می تواند دانشکده، عمران، صنایع و مکانیک به صورت جداگانه داشته باشد.

وی با بیان اینکه با ایجاد دانشکده‌های جدید، دانشگاه تبدیل به دانشگاه جامع خواهد شد، افزود: دانشگاه از قدمتی 90 ساله برخوردار است در صورتی که توجه ویژه ای به این دانشگاه شود مشکلات آن حل خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه خوارزمی، جذب هیات علمی دانشگاه خوارزمی، استخدام هیئت علمی دانشگاه خوارزمی، عدم جذب هیات علمی در دانشگاه خوارزمی

آمار بازدید: 867 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image