ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش بررسی پژوهش‌های فارغ‌التحصیلان کشورهای خارجی در دانشگاه خوارزمی (4 شهریور 92)

بررسی پژوهش‌های فارغ‌التحصیلان کشورهای خارجی در دانشگاه خوارزمی (4 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با اشاره به افتتاح طرح ضیافت اندیشه اساتید در این دانشگاه، از بررسی پژوهش‌های فارغ‌التحصیلان کشورهای خارجی در دانشگاه خوارزمی خبر داد.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حکیمه دبیران با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات علمی اساتید دانشگاه طی سال‌های اخیر، گفت: یکی از اقداماتی که در این ضیافت انجام می‌شود، دریافت‌ پژوهش‌های فارغ‌التحصیلان کشورهای مختلف و بازبینی این پژوهش‌ها است.



وی افزود: اساتید با بازبینی این پژوهش‌ها تایید و یا رد آن‌ها را مشخص می‌کنند و نیازی نیست که از سوی دانشگاه خوارزمی به آن‌ها مدرکی را داده شود و پژوهش‌های آن‌ها را با نام دانشگاه محل تحصیل خودشان به سازمان دانشجویان فستاده می‌شود.



دبیران تاکید کرد که این کار در جهت افزایش تعامل میان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه‌های خارج از کشور انجام می‌شود.



همچنین در ادامه این مراسم، حجت السلام و المسلمین صادق رزاقی - مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد) در دانشگاه خوارزمی، تصریح کرد: این طرح دارای دو بخش که بخش اول آن تقویت مهارت اساتید است که تا به حال اجرا شده و بخش دیگر بخش معرفتی است که ریشه آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی تثبیت شده و دانشگاه‌ها وظیفه اجرای آن را دارند.



صادق رزاقی با اشاره به سومین دوره اجرای طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه خوارزمی، گفت: این طرح به همکاری اساتید و همکاران تاکنون موفق بوده که امید است در آینده نیز بتواند مثمر ثمر واقع شود.



وی افزود: این طرح زیر مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه است و دفتر نهاد هم در تامین استاد و متن کتب این اساتید اقداماتی را انجام داده است که امید است از این جلسات استفاده بهینه شود.



رزاقی با اشاره به پرمصما بودن نام دانش افزایی، خاطرنشان کرد: چیزی که در حال حاضر در کشور بسیار مطرح است، افزایش دانش و توسعه آن است، چرا که انسان همیشه نیاز به علم دارد؛ بنابراین این نام مناسب برای این ضیافت است.

کلمات کلیدی: دانشگاه خوارزمی، اخبار جدید دانشگاه خوارزمی، پژوهش‌های فارغ‌التحصیلان کشورهای خارجی، پژوهش‌های فارغ‌التحصیلان، طرح ضیافت اندیشه اساتید

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image