ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار یک نماینده مجلس خواستار شد: برابری رتبه و حقوق معلم کلاس اول با استاد تمام دانشگاه

یک نماینده مجلس خواستار شد: برابری رتبه و حقوق معلم کلاس اول با استاد تمام دانشگاه

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه خلاقیت، نوآوری و ابتکار دانش‌آموزان، آماده کردن ذهن او توسط معلم کلاس اول است بر این اساس باید رتبه و حقوق معلم کلاس اول مانند استاد تمام باشد.





به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "فرج‌الله عارفی" در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با بیان این مطلب اظهار کرد: جوانان ما باید به عرصه‌های تولید و کار آفرینی بیایند و به جامعه خود خدمت کنند و استفاده بهینه از منابع، داشتن رتبه‌های بالا در عرصه‌های مختلف در دنیا نشان‌دهنده کار و تلاش مردم ما است.




عارفی با مثبت ارزیابی کردن تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه برای صرفه‌جویی در مصرف برق و استفاده از این انرژی در بخش صنایع در جنوب کرمان خاطرنشان کرد: معلم ابتدایی نقش مهم و سازنده‌ای در رشد و شکوفایی استعدادهای یک فرد در آینده دارد.




وی ادامه داد: برای استفاده از نیروهای دیگر در این مقطع به ویژه کلاس اول باید از اهرم‌های تشویقی هم استفاده کرد و لازمه خلاقیت، نوآوری و ابتکار دانش‌آموزان، آماده کردن ذهن او توسط معلم کلاس اول است بر این اساس باید رتبه و حقوق معلم کلاس اول مانند استاد تمام باشد.




نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلم کلاس اول اگر دغدغه دارد، نمی‌تواند ذهنیت کمال یافته‌ای برای جامعه ما بسازد و تقویت انگیزه معلم از هر چیز مهم‌تر است، گفت: آمار بازماندگان از تحصیل در شهرستان جیرفت که بیش از یک‌هزار نفر توسط مرکز آمار کشور بیان شده، نگران کننده است.




عارفی ادامه داد: منطقه ما با همه امکانات و منابعی که دارد، اما هنوز عقب‌مانده است، طی 35 سال گذشته بعد از انقلاب اسلامی نگاه به منطقه ما این بود که امکانات و منابع در آن وجود دارد و به این منطقه بی‌توجهی شده است.




نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه ما زرخیز است و اگر این نعمت خوب مدیریت نشود از دست می‌رود، افزود: چاره کار در منطقه کار بلندمدت است، باید کارهای زیربنایی انجام دهیم و این‌طور نیست که در کشور نسبت به منطقه ما تبعیض اعمال شده باشد، مشکل این است که دولت‌ها را نسبت به توانمندی‌های واقعی و شرایط موجود منطقه آگاه نکرده‌ایم.




عارفی اظهار کرد: سال 82 اعلام شد که جنوب کرمان دچار تنش آبی شده است که اگر تا 20 سال آینده ادامه پیدا کند این منطقه باید رها شود و تاکنون هیچ اقدامی در این راستا نشده است و ما این کار را دنبال کردیم تا در راستای رفع این مشکل آب دریای عمان به منطقه منتقل شود و این کار بلند مدت است و به صبر و همت بلند نیاز دارد.

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image