ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نادران: استیضاح فرجی دانا تقدیم هیات رییسه شد/چرا استیضاح اعلام وصول نمی‌شود

نادران: استیضاح فرجی دانا تقدیم هیات رییسه شد/چرا استیضاح اعلام وصول نمی‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به هیات رییسه مجلس تقدیم شده است، از اعلام وصول نشدن آن نسبت به عملکرد هیات رییسه تذکر داد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الیاس نادران نماینده مردم تهران در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس با استناد به ماده 223 آیین‌نامه، گفت: بر اساس این ماده هیات رییسه موظف است در اولین جلسه‌ای که استیضاح تقدیم هیات رییسه می‌شود آن را اعلام وصول کرده و متن استیضاح را چاپ کند و به وزیر مربوطه اعلام نماید.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر علوم با پنجاه امضا تقدیم هیات رییسه شد اما آقای ابوترابی که روز گذشته ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت آن را اعلام وصول نکرد و امروز هم یک روز از زمان تقدیم استیضاح به هیات رییسه می‌گذرد و انتظار است که آن را مورد توجه قرار دهد.

نادران خاطرنشان کرد: می‌پذیریم که استیضاح باید فرآیند خود را طی کند، اما استیضاح‌کنندگان آمادگی دارند که با وزیر مذاکره کنند، اما از حق خود در این زمینه برای اینکه اعلام وصول نشود، کوتاه نمی‌آیند؛ لذا باید اعلام وصول شود.

به گزارش ایسنا، باهنر که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: این بحث‌ را پیگیری می‌کنیم. تعدادی از نمایندگان نیز با رییس مجلس مشورت خواهند کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 160 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image