ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سرپرست دانشگاه رازی: به‌دنبال بهره‌برداری از علوم نافع هستیم

سرپرست دانشگاه رازی: به‌دنبال بهره‌برداری از علوم نافع هستیم

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در دانشگاه رازی کرمانشاه به دنبال ارتقاء کیفیت آموزشی، پژوهشی و بهره‌برداری از علوم نافع هستیم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا در جلسه شورای دانشگاه رازی که با حضور مدیران و مسئولین واحدهای دانشگاه برگزار شد، ضمن توجه به نقش ارزشمند نیروهای متخصص در توسعه همه جانبه کشور، بر حفظ و ارتقاء شأن اساتید و نیروهای متخصص از سوی بخشهای مختلف جامعه تأکید کرد.

سرپرست دانشگاه رازی، همچنین به جایگاه رفیع شورای دانشگاه به عنوان یکی از نهادهای بسیار مؤثر در اتخاذ تصمیمات مهم به منظور رفع تنگناهای پیش رو تاکید کرده و اظهار امیدواری کرد: از این ظرفیت ارزشمند در جهت توسعه همه جانبه دانشگاه به خوبی استفاده شود.

وی، بر توسعه و گسترش اخلاق مداری، تمرکز بر ارتقاء کیفیت آموزشی، پژوهشی، بهره برداری از علوم نافع و کاربردی، و همچنین قانوگرایی تاکید کرد.

همچنین در ابتدای این نشست حجت الاسلام مختاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن اشاره به جایگان زن در اسلام و نقش الگویی و بی بدیل حضرت فاطمه زهرا (س)، همگان را به رعایت تقوای الهی و تلاش مضاعف جهت خدمت ارزنده به جامعه بشری و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری که مزین به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی میباشند توصیه کرد.

گفتنی است در ادامه نشست پس از بحث و بررسی شرکت کنندگان، ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی در رشته های مختلف جهت سال تحصیلی 94-93 به تصویب شورای دانشگاه رسید.

آمار بازدید: 154 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image