ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دلایل عدم استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصيلان رشته كشاورزي از طرح توسعه کشاورزی (3 مهر 91)

دلایل عدم استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصيلان رشته كشاورزي از طرح توسعه کشاورزی (3 مهر 91)

مدیر گروه ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه معتقد است: تعطیلات تابستان یکی از علل عدم استقبال دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی از طرح توسعه کشاورزی است.



دکتر حسین آگهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص علل عدم استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کشاورزی از طرح توسعه کشاورزی، ابراز داشت: گرچه اطلاع‌رسانی نامناسب در خصوص طرح توسعه کشاورزی نقش موثری در کاهش استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از طرح توسعه کشاورزی داشته است، اما تعطیلات تابستان و دور بودن دانشجویان و فارغ التحصیلان از دانشگاه یکی دیگر از دلایل عدم استقبال این افراد از طرح توسعه کشاورزی است.


وی از طرح توسعه کشاورزی به عنوان یک فرصت طلایی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی یاد کرد و اذعان داشت: بها دادن به جوانان در چنین طرح‌هایی از اهمیت زیادی برخوردار است.


آگهی با بیان اینکه ایجاد روحیه خودباوری و خودکارآمدی می‌تواند نقش موثری در جذب جوانان به اين عرصه‌ها داشته باشد، گفت: طرح توسعه کشاورزی فرصت بسیار خوبی برای به نمایش درآمدن استعدادها و قابلیت‌های فارغ التحصیلان کشاورزی است.


این استاد دانشگاه در ادامه گفت: در صورتی که اطلاع‌رسانی بیشتری در دانشگاه در خصوص این طرح صورت گیرد، با شروع سال تحصیلی جدید و باز شدن دانشگاه‌ها امیدواریم شاهد حضور بیشتر دانشجویان و فارغ التحصیلان کشاورزی در این طرح باشیم.


وی سپس با تاکید بر اینکه خوشبختانه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی استعدادهای فوق العاده ای دارند، ابراز امیدواری کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی بتوانند از طریق شرکت در طرح توسعه کشاورزی در راستای رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور گام بردارند.

کلمات کلیدی: دانشجویان رشته کشاورزی، فارغ‌التحصيلان رشته كشاورزي، رشته کشاورزی، مهندسی کشاورزی، طرح توسعه کشاورزی، دلیل عدم استقبال از طرح توسعه کشاورزی

آمار بازدید: 584 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image