ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رئیس دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی منصوب شد

رئیس دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی منصوب شد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، امامی تبریزی را به سمت رئیس دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، امامی تبریزی را به سمت رئیس دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

در متن حکم سورنا ستاری خطاب به مهرداد امامی تبریزی آمده است: « نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان آذربایجان شرقی و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان «رئیس دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی» منصوب می‌کنم.

در ادامه این حکم آمده است:« شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین نامه تاسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیات امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است بدینوسیله از زحمات جناب آقای دکتر رسول محمدرضایی و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید.»

گفتنی است،‌ مهرداد امامی دارای مدرک دکترا در رشته مهندسی عمران (گرایش ژئوتکنیک) و استادیار دانشکده مهندسی عمران و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

آمار بازدید: 558 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image