ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تحصیل 170 هزار دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

تحصیل 170 هزار دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 170 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند، افزود: این افراد در 58 دانشگاه علوم پزشکی کشور تحصیل می‌کنند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری، دکتر محمدحسین آیتی امروز شنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 420 هزارنفر پرسنل و 13 هزار نفر اساتید در این دانشگاه‌ها، تصریح کرد: لازم است برای آن‌ها خدمات تفریحی، فرهنگی و ورزشی فراهم شود.

وی با اشاره به پروژه مجتمع فرهنگی- تفریحی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، خاطرنشان کرد: با احداث یک مجتمع تفریحی- فرهنگی در چهارمحال و بختیاری از یک طرف زمینه توسعه استان و از طرف دیگر مکان مناسب برای تفریح دانشجویان، اساتید و کارکنان علوم پزشکی فراهم می‌شود.

به گفته وی، این طرح از سال 77 کلید خورده است، اما هیچ گونه پیشرفتی ندارد که نیازمند حمایت استاندار و مسئولان استان است تا سریعتر به بهره برداری برسد.

آیتی خاطرنشان کرد: چنانچه طرح مجتمع فرهنگی و رفاهی در این استان کلید بخورد می‌توان از آن به عنوان یک طرح کشوری بزرگ یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح نه تنها در معرفی استان چهارمحال و بختیاری بسیار موثراست، بلکه از سطح فرهنگی بالایی نیزبرخوردار است.

آیتی با اشاره به جایگاه علمی و پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور، افزود: این دانشجویان جزو رتبه‌های برتر و نخبه کشور هستند.

وی با اشاره به استرس بالای کار این قشر، تصریح کرد: لازم است شرایطی برای این دسته افراد به وجود آید که استرس آن‌ها نیز کاهش یابد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image