ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اجرای طرح برخورد با دانشجویان بدحجاب در دانشگاه لرستان

اجرای طرح برخورد با دانشجویان بدحجاب در دانشگاه لرستان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: طرح برخورد با دانشجویان بدحجاب در دانشگاه اجرا می‌شود.


به گزارش خبرنگار سرویس «دانشجویی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، حجت‎الاسلام حسینی در نشست شورای مشورتی دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه که با موضوع فرهنگ مصرف برگزار شد، بیان کرد: طرح برخورد با دانشجویان بدحجاب در دو سطح برخورد فرهنگی و برخورد انضباطی اجرا می‎شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت برخی از دانشجویان در راستای اجرای طرح برخورد با دانشجویان بدحجاب و به منظور اشاعه امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب استفاده می‎شود، افزود: یک بسته فرهنگی به ‎منظور برخورد نرم با دانشجویان بدحجاب تهیه شده، اما در موارد خاص منافی اخلاق و پوشش طبق مصوبه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان، معاونت دانشجویی برخورد قاطعی را از خود بروز می‎دهد.

حسینی گفت: خواسته ما از معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان این است که مصوبه شورای امر به معروف و نهی از منکر و موارد قانونی را که برای برخورد قانونی با دانشجویان بدحجاب پیش‎بینی شده، اجرا کند.

لازم به ذکر است، با رای اعضای شورای مشورتی دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان جبار امرایی به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image