ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی امیرکبیر غبارروبی شد

مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی امیرکبیر غبارروبی شد

مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظهر امروز به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور اساتید و دانشجویان و کارکنان این دانشگاه غبار روبی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: مسجد و مزار شهدای گمنام این دانشگاه مکان هایی هستند که محل حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان هستند و در این محیط ها فعالیت های ارزنده ای از سوی اساتید، دانشجویان دانشگاه انجام می شود.

وی افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری منطقه 6 بتوانیم مسجد دانشگاه و مقبره شهدای گمنام این دانشگاه را ارتقا دهیم.

حجت الاسلام مهدی میراحمدی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوران دفاع مقدس بیش از 90 شهید تقدیم انقلاب کرده است که حدود 3 یا 5 شهید این دانشگاه مربوط به عملیات آزاد سازی خرمشهر بوده اند.

وی اضافه کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نظر حضور نیروی انسانی و پشتیبانی از جبهه ها در دوران دفاع مقدس بسیار فعال بوده است.

میراحمدی بیان داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در کنار فعالیت های علمی و آموزشی بیشترین تاثیرگذاری را در حوزه مذهبی و اجتماعی دارد و این دانشگاه بیشترین نمازگذار را به خود اختصاص داده است.

اقبال شاکری، عضو شورای شهر تهران نیز در این مراسم اضافه کرد: بیشترین شهدای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سه دانشکده مهندسی برق، مکانیک و عمران بوده اند.

آمار بازدید: 214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image