ارتباط مستقیم با 30677 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور هندبالیست‌های قم در مسابقات دانشگاه‌های پیام‌نور کشور به میدان می‌روند

هندبالیست‌های قم در مسابقات دانشگاه‌های پیام‌نور کشور به میدان می‌روند

هندبالیست‌های قمی از امروز در جدال برای موفقیت در مسابقات هندبال قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور کشور با حریفان دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هندبال یکی از رشته‌های جذاب و تماشایی بین ورزش‌های توپ و توری است که در قم نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و در رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان زیادی به این رشته ورزشی می‌پردازند.

هندبال همانند فوتسال اگر در قم طرفدار نداشته باشد حداقل دست کمی از فوتسال ندارد و علاقه‌مندان به این رشته با قهرمانی تیم هندبال صبای قم در مسابقات سال 1391 لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور روحیه و انگیزه بیشتری نیز گرفته‌اند.

موفقیت در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور جواز صعود به لیگ برتر این رشته ورزشی را نیز برای هندبال قم به دنبال داشت و هندبال قم چیزی بعد از یک دهه توانست خود را بار دیگر به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر برساند.

بدین ترتیب تیم هندبال صبای قم در فصل 93 - 1392 مسابقات لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور که در واقع بیست و ششمین دوره برگزاری این رقابت‌ها به شمار می‌رفت حضور پیدا کرد و جوانان مستعدی در ترکیب این تیم به میدان رفتند.

اگر چه نتایجی که تیم هندبال صبای قم در نخستین سال حضور خود در جمع بزرگان هندبال کشور کسب کرد چندان مورد رضایت نبود اما همین که دلخوشی و انگیزه بالایی بین نوجوانان و جوانان قمی ایجاد کرد ارزش بسیار زیادی دارد و حالا آنها تلاش می‌کنند خود را به این تیم برسانند تا در لیگ برتر ایران حضور یابند.

افزایش این انگیزه و علاقه‌مندی موجب شده تا هندبال در بخش‌های مختلف از جمله دانشگاه‌ها نیز در قم رشد و توسعه پیدا کند و دانشگاه پیام نور قم نیز با شناسایی بهترین‌های این رشته ورزشی که هم اکنون دانشجوی این دانشگاه هستند برای حضور در مسابقات قهرمانی هندبال پسران دانشگاه‌های پیام‌نور کشور برنامه‌ریزی کند و به دنبال کسب موفقیت در این پیکارها باشد.

این در حالی است که دومین دوره رقابت‌های هندبال پسران دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال بختیاری از امروز در شهرستان شهرکرد آغاز می‌شود و تا روز پنجم خرداد ماه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

با توجه به ثبت‌نام تیم‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها، حضور 14 تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان رضوی، کردستان، گلستان، قم، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد در این دوره از رقابت‌ها قطعی شده است.

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image