ارتباط مستقیم با 30661 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نشست مشترک کمیته برنامه‌ریزی علوم جغرافیایی و کمیسیون‌های وزارت علوم برگزار می‌شود

نشست مشترک کمیته برنامه‌ریزی علوم جغرافیایی و کمیسیون‌های وزارت علوم برگزار می‌شود

نشست مشترک اعضای کمیته برنامه‌ریزی علوم جغرافیایی و کمیسیون‌های تخصصی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مجتمع سردارجنگل چمخاله لنگرود به مدت سه روز در حال برگزاری است.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه گیلان، دراین همایش که به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و فرمانداری شهرستان رشت درحال برگزاری است به 11 محورگردشگری، مخاطرات محیطی، برنامه ریزی روستایی، جغرافیای زیستی و پزشکی، جغرافیای نظامی، آب و هواشناسی، برنامه ریزی منطقه‌ای، جغرافیای سیاسی، برنامه ریزی شهری، ژئومورفولوژی و فناوری جغرافیا پرداخته می‌شود و در این همایش دانش یاران و اساتید رده استاد تمام دانشگاه‌های سراسر کشور حضور دارند.

این همایش که از امروز 31 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا دوم خرداد ادامه دارد، در دومین روز میزبان سردار رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری است که در خصوص ژئوپلتیک و بحران سوریه به سخنرانی می پردازد.

دکتر نصرالله مولایی هشت جینی دبیر اجرایی این همایش کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» ایسنا، هدف از اجرای این همایش را بررسی، ارزیابی و بازنگری سرفصل دروس رشته‌های علوم جغرافیایی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه این همایش به مدت سه روز برگزار می‌شود، افزود: همچنین تدوین خطوط کلی دروس مقطع کارشناسی جغرافیا در رشته‌های دائر دانشگاه‌های کشور از دیگر اهداف این همایش است که در نهایت پس از طی فرایند علمی، کارشناسی و اداری سرفصل جدید تصویب و از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناروی به دانشگاههای سراسر کشور ابلاغ می شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 120 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image