ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زوج‌های دانشجوی دانشگاه‌ لرستان امسال از خوابگاه‌های متاهلی بهره‌مند می‌شوند

زوج‌های دانشجوی دانشگاه‌ لرستان امسال از خوابگاه‌های متاهلی بهره‌مند می‌شوند

مدیر فرهنگی ستاد هماهنگی دانشگاه‌های آزاد لرستان گفت: زوج‎های دانشجوی دانشگاه‌های آزاد لرستان از خوابگاه‌های متاهلی بهره‌مند می‌‎شوند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، مویدی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: با توجه به ظرفیت خالی موجود در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان زوج‎های دانشجوی این دانشگاه از سال‌تحصیلی جدید از خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی بهره‌مند می‌‎شوند.

وی افزود: در راستای اشاعه ازدواج‎های دانشجویی زوج‎های دانشجوی این دانشگاه با ‌نهایت تخفیف قیمت در خوابگاه‌های متاهلی این دانشگاه مستقر خواهند شد.

مدیر فرهنگی ستاد هماهنگی دانشگاه‌های آزاد لرستان از تشکیل ستاد ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد این استان متشکل از نهاد رهبری، شورای هماهنگی دانشگاه و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های آزاد لرستان خبر داد و اضافه کرد: از محل منابع بودجه فرهنگی و بودجه جاری دانشگاه‌های آزاد لرستان منابع مالی قابل قبولی برای کمک به اشاعه ازدواج‌های دانشجویی اختصاص یافته است.

مویدی با بیان اینکه از محل منابع مالی پیش بینی شده به هر زوج دانشجوی دانشگاه‌های آزاد لرستان سه میلیون ریال کمک هزینه به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود، ادامه داد: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد نیز قول‌های مساعدی برای پرداخت وام به زوج‎های دانشجوی این دانشگاه داده است؛ اما تاکنون جزئیات پرداخت این وام‌ها به دانشگاه‌ها ابلاغ نشده است.

وی اعزام زوج‌های دانشجو به اردوهای زیارتی و سیاحتی را به عنوان بخش دیگری از برنامه‎های این دانشگاه در راستای کمک به اشاعه ازدواج‎های دانشجویی اعلام کرد و افزود: این اردو‌ها بدون دریافت هزینه‎ای از زوج‌های دانشجو انجام می‌‎شود.

مدیر فرهنگی ستاد هماهنگی دانشگاه‌های آزاد لرستان گفت: با بهره‌گیری از منابع علمی و فرهنگی مسائل مربوط به ازدواج از قبیل ضرورت ازدواج جوانان و مهارت‎های زندگی از قبیل بهداشت خانواده، اخلاق در خانواده و مسائل زناشویی به زوج‎های دانشجوی این دانشگاه آموزش داده می‌‎شود.

مویدی با بیان اینکه برنامه‎های پیش بینی شده جهت اشاعه ازدواج‎های دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد لرستان از سال‌تحصیلی جدید و از مهرماه لازم‌الاجرا هستند، تصریح کرد: ستادهای ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد لرستان موظف هستند که از ابتدای سال‌تحصیلی جدید با اخذ مدارک زوج‎های دانشجو نسبت به ثبت‌نام آن‌ها جهت بهره‎مندی از مزایا و برنامه‎های پیش بینی شده اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ستاد ازدواج‎های دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد لرستان موظف است که برنامه‎ریزی‎های لازم را جهت برگزاری جشن‎های ازدواج دانشجویی، اعزام به اردوهای زیارتی به مشهد مقدس، قم و جمکران، اردوهای تفریحی و سیاحتی، برگزاری کارگاه‌ها و اعطای حمایت‎های مالی به زوج‎های دانشجو را انجام دهد.

آمار بازدید: 252 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image